ارسال رزومه شما اول آشنایی است، در طول این مسیر همراه شما هستیم

6
5
4
3
2
1
کارشناس مدیریت کیفیت

<h4 class="fw-bold text-menu mt-3">شرح شغل</h4> تفسیر و اجرای استانداردهای تضمین کیفیت بررسی اجرا و کارایی سیستم های تضمین کیفیت مستندسازی ممیزی های داخلی و سایر فعالیت های تضمین/مدیریت کیفیت تجزیه و تحلیل داده ها برای شناسایی زمینه های بهبود در کیفیت سیستم نظارت بر اقدامات اصلاحی و پیشگیرانه و ارائه پیشنهاد در جهت توسعه همکاری با مدیریت برای اجرای طرح های بهبود شناسایی زمینه های اصلی بهبود بیزنس و ارائه راه حل های سیستماتیک شناسایی و نظارت بر شاخص های فرایند <h4 class="fw-bold text-menu mt-3">شرایط احراز</h4> آشنا به سیستم های نوین مدیریت کیفیت مهارت های مستندسازی قوی درک خوب از استانداردهای تعالی سازمانی درک خوب از مدل EFQM داری مهارت های تفکر سیستماتیک مهارت های خوب مذاکره مسلط به Word، Excel و PowerPoint مسلط به زبان انگلیسی (در درک و نوشتن پیشرفته؛ درصحبت کردن بالاتر از متوسط) مدرک تحصیلی کارشناسی یا کارشناسی ارشد مهندسی صنایع یا مدیریت صنعتی

کارشناس برنامه ریزی استراتژی

<h4 class="fw-bold text-menu mt-3">شرح شغل</h4> تدوین و بازنگری چشم انداز و ماموریت‌های سازمان تدوین ارزش‌هاش کلیدی سازمان هماهنگی فرآیندها، برنامه ریزی منابع و اهداف بخش با استراتژی کلی ارزیابی عملکرد عملیاتی و استراتژیک شرکت بازنگری و تدوین بیزنس مدل و بیزنس پلن تدوین استراتژی سازمان و استراتژی عملکردی تعریف شاخص ها و اهداف مرتبط با هدف استراتژیک (Balance scorecard) تدوین برنامه عملیاتی و منابع مورد نیاز همکاری در تهیه برنامه های عملیاتی و کنترل تمامی استراتژی­ های مرتبط طراحی، ارزیابی، بهینه سازی و مهندسی مجدد سیستم ها و فرآیندهای سازمانی طراحی و پیاده سازی داشبوردهای هوش تجاری تهیه گزارش های تحلیلی دوره ای با هدف کنترل و نظارت بر اهداف استراتژیک شرکت تجزیه و تحلیل داده ها و تهیه گزارش های تحلیلی و مدیریتی <h4 class="fw-bold text-menu mt-3">شرایط احراز</h4> آشنا به مفاهیم و مبانی تعالی سازمانی (EFQM) آشنا به مفاهیم هوش تجاری آشنا به مفاهیم هوش تجاری آشنا به مدیریت ریسک تفکر سیستماتیک و خلاق آشنا به تجزیه و تحلیل آماری، داده کاوی آشنا به دانش مدیریت استراتژیک آشنایی با تکنیک های استراتژیک مانند BSC، OKR و .... آشنا به مدیریت ریسک تفکر سیستماتیک و خلاق آشنا به تجزیه و تحلیل آماری، داده کاوی آشنا به دانش مدیریت استراتژیک آشنایی با تکنیک های استراتژیک مانند BSC، OKR و ....

کارشناس امنیت شبکه

<h4 class="fw-bold text-menu mt-3">شرح شغل</h4> مانیتورینگ حملات و ارائه راهکارهای جلوگیری از آن ها تست سیستم های کامپیوتری (Pen Test) برای یافتن نقاط ضعف و خطاهای امنیتی آن ها اعمال تنظیمات امنیتی بر روی تجهیزات شبکه، مانیتورینگ تهدیدات امنیتی و اجرای راهکارهای امنیتی برنامه ریزی، طراحی و پیاده سازی راهکارهایی برای جلوگیری از حملات نفوذ، بدافزارها، نقض امنیت فیزیکی و سرقت اطلاعات ارزیابی شبکه ها و سیستم های اطلاعاتی و شناسایی نقاط ضعف امنیتی و ارائه راهکارهایی برای تقویت امنیت شبکه تحلیل و بررسی آسیب پذیری ها جهت شناسایی نقاط ضعف و ارائه پیشنهاد برای بهبود "برنامه ریزی، طراحی و پیاده سازی راهکار برای شرایط بحران (Disaster plan) " "پیاده سازی و مدیریت فناوری های امنیتی با استفاده از ابزارها و فناوری هایی نظیر فایروال ها و سیستم های شناسایی و احراز هویت، رمز نگاری بررسی، تحلیل و پاسخگویی سریع به حملات بدافزارها" بررسی و اطمینان حاصل کردن از ایمنی ساختار شبکه، اطلاعات، دیتا ها و سیستم های نرم افزاری و سخت افزاری مجموعه پیش بینی کردن و اعمال راهکارهای لازم جهت حفظ امنیت شبکه در سطح ها و لایه های مختلف بررسی و شناخت ریسک های امنیتی موجود و تهیه و تدوین راه حل های مناسب برای جلوگیری از نفوذ و انتشار هر نوع ویروس کامپیوتری در شبکه از قبیل ویروس ها، تروجان ها، هکر ها، بد افزار ها و … راه اندازی کردن سرویس های ثبت لاگ های سیستمی و شبکه ای همراه با آنالیز و بهره برداری مناسب از آن ها طراحی کردن ساختار شبکه بر اساس استاندارد های امنیتیراه اندازی و نظارت مدام و کامل بر روی تجهیزات امنیتی آپدیت کردن دانش فنی در زمینه های امنیت و امکان سنجی برای پیاده سازی آن در مجموعه های مختلف بررسی و تدوین کردن روش ها و استاندارد های رعایت اصول امنیت دیتا و رساندن آن به افراد دیگر در مجموعه ارزیابی و بررسی ریسک سیستم های موجود در شبکه و گسترش و پیاده سازی برنامه هایی برای کاهش تهدیدات بالقوه شناسایی و بررسی باگ ها و نقاط ضعف موجود در شبکه و سامانه های مربوط به سازمان و رفع آن ها طراحی شبکه مطابق استانداردهای روز امنیتی <h4 class="fw-bold text-menu mt-3">شرایط احراز</h4> آشنایی با مفاهیم امنیت شبکه (تهدیدات امنیتی، روش های رمز نگاری مانند SSL و TLS، پروتکل های امنیتی) تسلط به روش‌های تست نفوذ برنامه‌های کاربردی بر اساس استانداردهای امنیتی مانند OWASP تسلط کامل بر مبانی ISMS یا سیستم مدیریت امنیت اطلاعات تسلط به شبکه و سرور تسلط بر مفاهیم CEH یا ارزیابی امنیتی و تست نفوذ آشنایی به راه اندازی سرویس های ثبت لاگ های سیستم مانند SIEM آشنایی با ISMS ،PAM ،WAF ،CCNA security آشنایی با ابزارهای ارزیابی امنیتی و تست نفوذ شبکه شامل سیستم های عامل، اپلیکیشن ها و تکنیک ها آشنایی با مفاهیم شبکه و سرویس‌های مایکروسافت MCSA و سیسکو CCNP آشنایی با مفاهیم شبکه و سرویس‌های لینوکس "آشنایی با تجهیزات شبکه و امنیت MikroTik) ،FortiGate ،Cisco،voip ، kerio) پایگاه داده SQL"

کارشناس شبکه و زیرساخت

<h4 class="fw-bold text-menu mt-3">شرح شغل</h4> نصب، پیکربندی و راه اندازی تجهیزات شبکه از جمله روترها، سوئیچ ها، فایر وال ها و سرورها برنامه ریزی، طراحی، نگهداری و ارتقا شبکه های کامپیوتری و زیر ساخت های مرتبط با آن پایش و نظارت بر عملکرد شبکه، تشخیص و رفع خطاها و بهینه سازی عملکرد مدیریت کاربران، مجوز ها و دسترسی ها، پشتیبانی از مشکلات و درخواست های کاربران دریافت تجهیزات برقی و شبکه و انتقال به انبار فناوری اطلاعات و تحویل تجههیزات به پرسنل مانیتورینگ و مدیریت و به روز رسانی بانک اطلاعاتی شبکه و زیر ساخت نگهداری و مدیریت تجهیزات اتاق سرور شناسایی ایراد های شبکه و رفع آن ها در شرایط بحرانی انجام تعمیر ها و نگهداری های منظم مانند به روز رسانی ها، ارتقا شبکه، مدیریت تنظیمات امنیتی و نصب برنامه ها ایجاد سیستم ها و سخت افزار های فناوری اطلاعات به صورت شبکه و یکپارچه <h4 class="fw-bold text-menu mt-3">شرایط احراز</h4> آشنایی به مفاهیم شبکه و سرویس‌های مایکروسافت (MCSA و CCNP ) آشنایی با تجهیزات شبکه ( Mikrotik ، Fortigate ، Cisco ، Voip) آشنایی با راه‌اندازی و مدیریت سرورها HP آشنایی به زیرساخت های دیتا سنتر تسلط به شبکه های کامپیوتری و شبکه های ارتباطی (معماری شبکه های کامپیوتری، پروتکل های شبکه و تجهیزات شبکه مانند روترها LAN، TCP/IP، سوئیچ ها) و فناوری های شبکه (WAN) آشنایی با فناوری های نوین شبکه آشنایی با ابزارهای مدیریت شبکه ( PRTG و Nagios) آشنایی با مانیتورینگ شبکه (Ansible، Puppet، Atera، Voip Solarwinds Server)

کارشناس شبکه های اجتماعی (Social Media)

<h4 class="fw-bold text-menu mt-3">شرح شغل</h4> توانمند در مهارت های ارتباطی دارای فن بیان و ارتباط موثر دارای مهارت پشتیبانی و ارتباط با مشتری صبور و خوش برخورد باحوصله و پیگیرa<h4 class="fw-bold text-menu mt-3">شرح شغل</h4> پایش و مانیتورینگ فعالیت­های مشتریان در شبکه­ های اجتماعی و دیگر کانال­ های ارتباطی شرکت و بدست آوردن بازخوردهای آن­ ها طراحی و اجرای کمپین های 360 در شبکه های اجتماعی آشنایی با کپشن نویسی، هشتگ گذاری موثر و ایده پردازی در طراحی محتوای تصویری انتشار محتوا در رسانه های اجتماعی (اینستاگرام، تلگرام، لینکدین، توییتر) تهیه تقویم محتوایی، کپشن نویسی، هشتگ گذاری موثر و ایده پردازی در طراحی محتوای تصویری تعامل با تیم های مارکتینگ، طراحی و محتوا جهت تولید محتوای تاثیرگذار تجزیه و تحلیل فعالیت رقبا سنجش و اندازه‌گیری نرخ تبدیل (Conversion rate) تعریف KPI های شبکه های اجتماعی برای افزایش آگاهی از برند و افزایش تعامل مشتری تدوین گزارشات تخصصی ماهانه و هفتگی <h4 class="fw-bold text-menu mt-3">شرایط احراز</h4> آشنا به امور تبلیغات و بازاریابی و سوشال مدیا مارکتینگ مسلط به سوشال لیسنینگ و سوشال مانیتورینگ تجربه کار با ابزار تحلیل شبکه های اجتماعی و آنالیز داده ها توانایی همکاری موقر با تیم های تولید محتوا آشنایی با مدل های تبلیغاتی آنلاین

Customer Experience Manager

<h4 class="fw-bold text-menu mt-3">شرح شغل</h4> Developing and implementing customer experience strategies and initiatives. Ensuring consistent and positive customer interactions across all touchpoints. Monitoring customer metrics and reporting on CX performance. Conduct surveys, focus groups and interviews to gather information on customer’s opinions of different touchpoints. Map and develop customer journeys across varying stages, channels, and touchpoints. Conduct studies and research to discover new techniques necessary for improving customer experience. Monitor the activities of customer journeys touchpoints to ensure compliance with acceptable standards. Take ownership of customers' issues and follow problems through the resolution Collaborate with sales, marketing, after sales and other customer-facing functions to act upon insights and improve customer satisfaction and loyalty. Identify customer needs and take proactive steps to maintain a positive experience. Analyzing customer feedback data to identify trends and opportunities for improvement. Collaborating with UI/UX designers to improve the visual aspects of the customer experience. Proposing and piloting innovative solutions and technologies to create a competitive edge in customer experience. <h4 class="fw-bold text-menu mt-3">شرایط احراز</h4> Master’s degree in Business Administration, Marketing, Business Management, Communications, or a related field Highly organized, with strong attention to detail. Strategic thinker with strong analytical and critical thinking skills. Continuous innovation, process improvement, and adaptability skills. Familiarity with quantitative and qualitative studies and customer data. Have a proven track record for building excellent customer experiences. Excellent verbal and written communication skills, ability to interact professionally with a diverse group of managers and experts both in English and Farsi. Have teamwork and cross-functional collaboration skills.

Customer Club Expert

<h4 class="fw-bold text-menu mt-3">شرح شغل</h4> Collecting and analyzing market data, audiences, and customers such as population, wants, needs, hobbies, and shopping behavior that can influence marketing decisions Present reports of analytic results and documents Evaluate customer satisfaction and their comments Forecast market trends Legislating and executing the marketing process, and loyalty system. Analyzing customers' data and coming up with new solutions to improve the performance of our system. Accomplishing marketing researches and checking the feasibility of programs. Setting up meetings with customers in order to find their requirements, train them, and prepare minutes of the meetings and follow up the results. Interacting with customers and providing training programs for them. Presenting various types of improvement, operation, and monitoring and evaluation reports. Presenting Customer Behavior Analysis Analyzing the new needs of the organization and updating the customer relationship management system (CRM) Creating New Ideas Analyzing the new needs of the organization and updating the customer relationship management system (CRM) Building and maintaining profitable relationships with key customers. <h4 class="fw-bold text-menu mt-3">شرایط احراز</h4> Proven experience in customer club Familiarity with CRM and loyalty programs. Proven experience work in CRM / CSM Presenting Customer Behavior Analysis in customer club Presenting Customer Behavior Analysis Creating new Ideas Communicate well with customers

کارشناس رسانه (ATL Marketing)

<h4 class="fw-bold text-menu mt-3">شرح شغل</h4> توسعه برنامه ها و کمپین های بازاریابی جامع ATL برای ارتقای موثر محصولات، خدمات، یا برند مشارکت در تعریف اهداف بازاریابی ATL، مخاطبان هدف، و پیام های کلیدی ایجاد مفاهیم جذاب و خلاقانه برای تبلیغات تلویزیونی، مکان های رادیویی، تبلیغات چاپی و بیلبوردهای فضای باز ارتباط با آژانس های خلاق خارج از سازمان و تیم طراحی داخلی برای تولید خوراک بازاریابی ATL با کیفیت بالا (همخوان با دستورالعمل های برند) تحقیقات بازار برای شناسایی ذائقه مصرف کننده، روندهای بازار، و فرصت های بالقوه برای ابتکارات بازاریابی ATL برنامه ریزی فعالیت های خرید رسانه با هدف قرارگیری بهینه و اطمینان از حداکثر دسترسی به تبلیغات ATL نظارت و تحلیل عملکرد کمپین، جمع آوری داده در مورد معیارهای کلیدی برای ارزیابی اثربخشی و ایجاد پیشرفت های مستمر آشنا با روندهای صنعت، فعالیت های رقبا، و تکنیک های بازاریابی ATL در حال ظهور برای هدایت نوآوری و حفظ مزیت رقابتی همکاری با تیم های چند منظوره (به عنوان مثال، طراحی، بازاریابی دیجیتال، فروش) برای ادغام تلاش های بازاریابی ATL با استراتژی های کلی بازاریابی مدیریت موثر بودجه بازاریابی ATL، حصول اطمینان از بهینه سازی تخصیص ها و ارائه ROI قابل اندازه گیری <h4 class="fw-bold text-menu mt-3">شرایط احراز</h4> تجربه کاری مناسب به عنوان کارشناس بازاریابی ALT مسلط بر اصول، استراتژی ها و تاکتیک های بازاریابی ALT مسلط بر برنامه ریزی و اجرای کمپین های بازاریابی موفق ALT در کانال های مختلف خلاقیت و توانایی تفکر خارج از چهارچوب برای توسعه مفاهیم بازاریابی ALT نوآورانه و جذاب مهارت های ارتباطی خوب با توانایی انتقال موثر ایده ها و همکاری با همکاران و شرکای خارجی مهارت در تفسیر داده ها و تصمیم گیری های داده محور مدیریت همزمان چندین پروژه در مهلت های زمانی محدود علاقه مندی برای به روز بودن بر اساس روند های صنعت ، بررسی تکنیک های جدید بازاریابی ، به روز ماندن در بهترین شیوه های بازار یابی ALT

کارشناس سئو (SEO)

<h4 class="fw-bold text-menu mt-3">شرح شغل</h4> بررسی و آنالیز کاربران سایت و بهبود تجربه کاربری بهینه سازی صفحات سایت آماده سازی گزارش های آماری مربوط به وضعیت سایت پیدا کردن مشکلات و نقاط ضعف سایت و ارائه راه حل برای آن ها بررسی رقبا و ارائه راهکار برای حفظ یا کسب جایگاه بالاتر بهبود ساختار و وضعیت URL غنی کردن محتوای سایت با استفاده از لینک سازی داخلی و خارجی بهبود و تقویت محتواهای قبلی سایت <h4 class="fw-bold text-menu mt-3">شرایط احراز</h4> تسلط به موتورهای جستجو و نحوه عملکرد آن ها مهارت های نوشتاری و کپی رایتینگ متوسط به بالا آشنا به تولید محتوای بصری مثل عکس و اینفوگرافی آشنایی با ترندهای سئو و تغییرات الگوریتم های گوگل سابقه کار در زمینه مارکتینگ، محتوا نویسی و SEO توانایی تفکر خلاقانه و استراتژیک، شناسایی مشکل و حل مساله توانایی کار به صورت گروهی و انفرادی آشنایی با گوگل آنالیتیکس، سرچ کنسول ، گوگل ادز و نحوه کار با آن مهارت های بالای تحلیلی و مدیریت زمان تسلط کامل به نرم افزارoffice تسلط کامل به زبان انگلیسی تسلط یا آشنایی نسبی به HTML، CSS و دیگر زبان ها مزیت محسوب می شود.