سامانه جامع پاسخگویی به شکایات و نظرات

با سلام و احترام؛ضمن خوش آمدگویی به شما مشتری گرامی به آگاهی می‌رساند امکان ثبت شکایات شما در سامانه رسیدگی به شکایات شرکت داریا همراه فراهم است. شما عزیزان می‌توانید شکایت خود را در آن ثبت نمائید. این واحد وظیفه پاسخگویی و رسیدگی به شکایات را بر عهده دارد. چنانچه از نحوه ارائه خدمات در هریک از شعب و یا نمایندگی‌های داریا همراه در سطح کشور، در زمینه‌های نقض قوانین، کوتاهی یا عدم انجام وظیفه، اطاله رسیدگی، عدم پاسخگویی، یا ضعف در ارائه خدمات، شکایتی داشته و شخصاَ ذینفع آن بوده و از شرکت داریا همراه درخواست رسیدگی دارید می‌توانید شکایت خود را در این سامانه ثبت نموده تا وفق مقررات به آن رسیدگی شده و پاسخ لازم ارائه گردد.

مشتری گرامی شما میتوانید شکایت خود را از طریق روش های زیر با ما در میان بگذارید

ارسال ایمیل
info@dariahamrah.ir
تماس با داریا
مراجعه حضوری به دفاتر داریا همراه
تکمیل فرم شکایت