ون داریا
با توجه به اینکه در این دوره بسیاری از افراد کارهای روزمره خود را به کمک موبایل خود انجام میدهند؛ هر مشکلی در عملکرد گوشی شما ممکن است به کلی شما را از کارهای معمول عقب بیندازد. داریا برای ارائه خدمات در محل سرویس ون داریا را راهاندازی کرده است. داریا ون یک دستگاه ون تجهیز شده است که در مکانهای مختلفی جهت ارائه خدمات در محل به تمامی مشتریان دارای تلفن همراه باند حاضر میشود. ون داریا علاوه بر خدمت رسانی به عموم، برای افرادی که دارای محدودیتهای جسمی حرکتی هستند نیز خدمات ارائه میدهد. افراد مسن یا هر شخصی که امکان مراجعه به شعب یا نمایندگیهای داریا را نداشته باشد، میتواند برای دریافت خدمات، تعمیر گوشی و … از طریق مرکز تماس داریا درخواست ون داریا را داشته باشد. این ون با تکنسین آموزش دیده به محل مورد نظر مشتریان مراجعه میکند تا خدمات مورد نیازشان را ارائه دهد.
سرویس سبز
با گذر زمان و بیشتر شدن مشغلههای افراد، ترجیح تمامی ما استفاده از برندی است که راحتی، کیفیت و سرعت خدماتش بالاترین حد استاندارد را داشته باشد. داریا همواره تلاش کرده است که این 3 اصل را سررشته کار خود قرار دهد و همانطور که پیش تر ذکر شد، علاوه بر این 3 اصل تلاش حداکثری خود را برای جبران آسیبهای محیط زیست، به کار بسته است. سرویس سبز داریا موتورهای برقی هستند که هوا را آلوده نمیکنند و در سریعترین زمان ممکن گوشی مشتریان داریا را پیش پذیرش کرده و برای تعمیر به شعب داریا منتقل میکنند.
دستان باکلام
این پروژه با هدف ارائه خدمات گارانتی و تعمیرات گوشی به ناشنوایان راهاندازی شد. بیش از 30 نفر از پرسنل داریا، در دورههای یادگیری زبان اشاره شرکت کردند و بدین ترتیب در هر یک از شعبههای داریا حداقل یک نیروی مسلط به زبان اشاره برای ارائه خدمات لازم و پاسخگویی به سوالات این عزیزان مستقر شدند. خدمات پس از فروش داریا شامل طیف وسیعی از گزینهها، از مشاوره تلفنی گرفته تا قرار ملاقات حضوری است، که همگی به این منظور طراحی شدهاند که اطمینان حاصل شود که مشتریان ناشنوا و کم شنوا در زمان نیاز به کمک مورد نیاز خود دسترسی دارند. در شعب داریا، راهنماییهای تخصصی در مورد راهاندازی و استفاده از تلفن و همچنین خدمات عیبیابی و تعمیر برای هر گونه مشکلی که ممکن است ایجاد شود به ناشنوایان عزیز ارائه میشود. یادگیری زبان اشاره برای پرسنل داریا، تحت نظر فدراسیون ناشنوایان و با توجه کامل به استانداردهای لازم انجام شد
جعبه سبز
پروژهی جعبهی سبز داریا در راستای کمک به اهداف داریا در زمینه حفاظت از محیط راهاندازی شد. بر اساس این پروژه گوشیهای تعمیر شده در داریا در جعبههای سبز برای مشتریان ارسال میشود. این جعبهها با استفاده از مواد بازیافت شده و سازگار با محیط زیست تولید شدهاند و پس از استفاده نیز به راحتی قابل بازیافت هستند. ما معتقدیم که با انتخاب بسته بندی های سازگار با محیط زیست، میتوانیم به حفظ سیاره برای نسلهای آینده کمک کنیم و در عین حال راه حل های بستهبندی باکیفیت و موثر را ارائه دهیم. با استفاده از هر جعبهی سبز ما یک قدم برای رسیدن به آیندهای سبزتر برمیداریم.
با داریا شارژ شو
داریا، نه تنها به ارائه محصولات و خدمات عالی، بلکه به ایجاد تأثیر مثبت بر دنیای اطراف خود معتقد است. به همین منظور پروژهی «با داریا شارژ شو» راهاندازی شد. این پروژه با ارائه پاوربانکهای رایگان در مکانهای عمومی مانند کافهها، رستورانها و سالنهای کنسرت و ... در تلاش بوده تا استفاده از گوشیهای هوشمند به آسانی را برای افراد مراجعهکننده به این مکانها فراهم کند. این پروژه به دنبال کاهش این استرس و اطمینان از این است که مردم می توانند در طول روز در ارتباط و بهره وری باقی بمانند. هدف دیگر این پروژه ایجاد آگاهی از برند و ارتباط با مشتریان به روشی معنادار بودهاست. داریا امیدوار است با ارائه خدمات ارزشمندی که مردم به آن نیاز دارند و از آن قدردانی میکنند، تعهد خود را نسبت به رضایت مشتری نشان دهد و در عین حال ارتباط مثبتی با نام تجاری خود ایجاد کند.
استند بکاپ گیری
در این استند امکان اتصال گوشی به آن وجود داشته و مشتری میتواند با استفاده از راهنماییهای موجود در سیستم، از اطلاعات گوشی خود بکاپ تهیه کند. همچنین این استند مجهز به وبکم و میکروفون است تا در صورت نیاز، امکان ارتباط با اپراتور نیز فراهم باشد.
داریار
به منظور ارائه خدمات آنلاین به مخاطبان خدمات پس از فروش داریا و بهبود تجربه مشتریان در دریافت خدمات، سامانه داریار راه اندازی شده است. مشتریان گرامی میتوانند برای دریافت خدماتی مانند: ثبت درخواست تعمیر، پیگیری روند تعمیر، دسترسی به سیستم حل مشکل آنلاین و ... از داریار استفاده کنند.
سامانه جامع شکایات
مشتریان عزیز داریا همراه پایتخت در صورتی که از نحوه ارائه خدمات در هریک از شعب و یا نمایندگیهای داریا همراه در سطح کشور، در زمینههای نقض قوانین، کوتاهی یا عدم انجام وظیفه، طولانی شدن روند رسیدگی، عدم پاسخگویی، یا ضعف در ارائه خدمات، شکایتی داشته که شخصاَ ذینفع آن بوده و از شرکت داریا همراه درخواست رسیدگی دارند، میتوانند شکایت خود را از راه های زیر ثبت نموده تا طبق مقررات به آن رسیدگی شده و پاسخ لازم ارائه گردد.
منشور حقوق مشتریان
شرکت داریا همراه به منظور ایجاد اطمینان برای استفاده مشتریان محترم از خدمات گارانتی و کسب رضایت ایشان، تعهد دارد تا ایشان را نسبت به حقوق خود در استفاده از گارانتی تلفن همراه آگاهی بخشد. در این راستا به عنوان معدود شرکتهایی که در این مسیر گام برداشتهاند، شرایط و مزایای گارانتی و خدمات پس از فروش خود را تحت "منشور حقوق مشتریان" تقدیم مینماید: