کارشناس تحلیل رفتار مشتریان
شناسایی، جمع آوری و تحلیل نیازمندی های مشتری
شناسایی مشکلات موجود در فرآیندهای انجام کار و ارائه راهکارهای بهبودی
تحلیل عوامل و المان های موثر بر رضایت مشتری و نتایج نظرسنجی های مرتبط
تحلیل و بررسی ریشه ای موضوع شکایات و انتقادات و پیشنهادهای مشتریان
شناسایی اقدامات اصلاحی و بهبود در راستای تحلیل های انجام شده و پیگیری اجرای آنها
آشنایی با SQL Server و کوئری نویسی
تسلط بر یکی از نرم افزارهای آماری G-power، Minitab ، Stata ، SPSS
تسلط به مباحث و تحلیل های آماری
توانمندی بصری سازی مناسب گزارشات با استفاده از نمودارهای مرتبط
مسلط به پلن های جذب و وفادارسازی مشتریان
خلاقیت در طراحی راهکارهای نوآورانه و ایده پردازی
توانمندی بالا در شناخت و تحلیل، حل مسئله و استخراج نیازمندی ها
توانایی مستند کردن کامل نیازهای کشف شده با تمام جزئیات (user story)