کارشناس شبکه های اجتماعی (Social Media)
توانمند در مهارت های ارتباطی
دارای فن بیان و ارتباط موثر
دارای مهارت پشتیبانی و ارتباط با مشتری
صبور و خوش برخورد
باحوصله و پیگیرa
پایش و مانیتورینگ فعالیتهای مشتریان در شبکه های اجتماعی و دیگر کانال های ارتباطی شرکت و بدست آوردن بازخوردهای آن ها طراحی و اجرای کمپین های 360 در شبکه های اجتماعی
آشنایی با کپشن نویسی، هشتگ گذاری موثر و ایده پردازی در طراحی محتوای تصویری
انتشار محتوا در رسانه های اجتماعی (اینستاگرام، تلگرام، لینکدین، توییتر)
تهیه تقویم محتوایی، کپشن نویسی، هشتگ گذاری موثر و ایده پردازی در طراحی محتوای تصویری
تعامل با تیم های مارکتینگ، طراحی و محتوا جهت تولید محتوای تاثیرگذار
تجزیه و تحلیل فعالیت رقبا
سنجش و اندازهگیری نرخ تبدیل (Conversion rate)
تعریف KPI های شبکه های اجتماعی برای افزایش آگاهی از برند و افزایش تعامل مشتری
تدوین گزارشات تخصصی ماهانه و هفتگی
آشنا به امور تبلیغات و بازاریابی و سوشال مدیا مارکتینگ
مسلط به سوشال لیسنینگ و سوشال مانیتورینگ
تجربه کار با ابزار تحلیل شبکه های اجتماعی و آنالیز داده ها
توانایی همکاری موقر با تیم های تولید محتوا
آشنایی با مدل های تبلیغاتی آنلاین