رزومه ساز

مواردی که با مشخص شده است فیلد اجباری می باشد


کارشناس رسانه (ATL Marketing)



شرح شغل


توسعه برنامه ها و کمپین های بازاریابی جامع ATL برای ارتقای موثر محصولات، خدمات، یا برند
مشارکت در تعریف اهداف بازاریابی ATL، مخاطبان هدف، و پیام های کلیدی
ایجاد مفاهیم جذاب و خلاقانه برای تبلیغات تلویزیونی، مکان های رادیویی، تبلیغات چاپی و بیلبوردهای فضای باز
ارتباط با آژانس های خلاق خارج از سازمان و تیم طراحی داخلی برای تولید خوراک بازاریابی ATL با کیفیت بالا (همخوان با دستورالعمل های برند)
تحقیقات بازار برای شناسایی ذائقه مصرف کننده، روندهای بازار، و فرصت های بالقوه برای ابتکارات بازاریابی ATL
برنامه ریزی فعالیت های خرید رسانه با هدف قرارگیری بهینه و اطمینان از حداکثر دسترسی به تبلیغات ATL
نظارت و تحلیل عملکرد کمپین، جمع آوری داده در مورد معیارهای کلیدی برای ارزیابی اثربخشی و ایجاد پیشرفت های مستمر
آشنا با روندهای صنعت، فعالیت های رقبا، و تکنیک های بازاریابی ATL در حال ظهور برای هدایت نوآوری و حفظ مزیت رقابتی
همکاری با تیم های چند منظوره (به عنوان مثال، طراحی، بازاریابی دیجیتال، فروش) برای ادغام تلاش های بازاریابی ATL با استراتژی های کلی بازاریابی
مدیریت موثر بودجه بازاریابی ATL، حصول اطمینان از بهینه سازی تخصیص ها و ارائه ROI قابل اندازه گیری


شرایط احراز


تجربه کاری مناسب به عنوان کارشناس بازاریابی ALT
مسلط بر اصول، استراتژی ها و تاکتیک های بازاریابی ALT
مسلط بر برنامه ریزی و اجرای کمپین های بازاریابی موفق ALT در کانال های مختلف
خلاقیت و توانایی تفکر خارج از چهارچوب برای توسعه مفاهیم بازاریابی ALT نوآورانه و جذاب
مهارت های ارتباطی خوب با توانایی انتقال موثر ایده ها و همکاری با همکاران و شرکای خارجی
مهارت در تفسیر داده ها و تصمیم گیری های داده محور
مدیریت همزمان چندین پروژه در مهلت های زمانی محدود
علاقه مندی برای به روز بودن بر اساس روند های صنعت ، بررسی تکنیک های جدید بازاریابی ، به روز ماندن در بهترین شیوه های بازار یابی ALT


مهارت‌های مورد نیاز

جنسیت

مهم نیست

وضعیت نظام وظیفه

مهم نیست

حداقل مدرک تحصیلی

کارشناسی

سن

20-35