نمایندگی خدمات پس از فروش

داریا به عنوان یک برند ایرانی با طراحی و مدیریت در تولید گوشی هوشمند باند با همکاری شرکای خارجی خود اقدام به عرضه گوشی هوشمند باند نموده است و بر اساس قوانین و الزامات نماینده می‌پذیرد.

درخواست نمایندگی داریا

شرایط و مراحل دریافت نمایندگی

تمامی فعالان حوزه خدمات موبایل در سراسر کشور که واجد شرایط هستند؛ می‌توانند با تکمیل فرم و ارسال درخواست، در صورت تایید به عنوان نماینده رسمی خدمات پس از فروش داریا فعالیت کرده و بابت هر پذیرش گوشی با گارانتی داریا، از مزایای همکاری با شرکت داریا بهره‌مند گردند.

مراحل دریافت نمایندگی:

شرایط مورد نیاز برای دریافت نمایندگی به شرح زیر است

شرایط عمومی متقاضی:
  • تابعیت جمهوری اسلامی ایران
  • دارا بودن جواز کسب
  • داشتن حسن شهرت
  • موقعیت مکانی مناسب مانند قرار داشتن در منطقه ی بورس تلفن همراه و یا مرکز خرید مرتبط با تلفن همراه
حداقل امکانات مورد نیاز:
  • فضایی به ابعاد 5/3 * 5/2 متر مربع جهت میز پذیرش
  • فضای 9 متر مربع جهت انتظار مشتریان
  • داشتن نیروی انسانی پذیرشگر (غیر از فرد متقاضی نمایندگی)
مدارک مورد نیاز
  • فرم تکمیل شده درخواست نمایندگی خدمات پس از فروش
  • فتوکپی برابر اصل سند مالکیت، سرقفلی و یا اجاره نامه به نام متقاضی
  • داشتن حسن شهرت
  • فتوکپی برابر اصل جواز کسب مرتبط بنام متقاضی
  • اساسنامه شرکت (برای متقاضیان حقوقی)
  • چند قطعه عکس واضح و مشخص از امکانات و موقعیت معرفی شده از زوایای مختلف محل نمایندگی
  • فتوکپی شناسنامه و کارت ملی
  • كروكي و نقشه پلان دقيق از محل مورد تقاضا
  • قطعه2عکس متقاضی
  • گواهی عدم سوء پیشینه
  • استعلام از بانک طرف حساب جاری فعال و چک های برگشتی
قوانین
  • امتیاز نمایندگی فقط به یک نفر شخص حقیقی یا حقوقی اعطا خواهد شد.
  • سپردن چک یا تضمین بانکی بابت حسن انجام کار و فعالیت طبق ضوابط شرکت به ارزش حداقل مبلغ یک میلیارد ریال
  • در صورت تایید اولیه درخواست، از محل و امکانات معرفی شده بازدید به عمل خواهد آمد.
  • تنها در صورت تکمیل مدارک برای متقاضیان تشکیل پرونده خواهد شد و ضمناٌ تشکیل پرونده به معنای اعطای امتیاز نمایندگی نبوده و شرکت در رد یا قبول تقاضا مختار است.
  • متقاضیان میبایست فرم تکمیل شده درخواست نمایندگی را همراه با مدارک فوق الذکر صرفاً از طریق وبسایت شرکت ارائه نمایند.
توضیحات :

تکمیل فرم درخواست نمایندگی، تشکیل پرونده درخواست نمایندگی، ارائه اسناد مربوط، بازدید کارشناس شرکت از محل مورد درخواست و سایر مراحل پرونده، پیش از عقد قرارداد نمایندگی به منزله قبول شرایط متقاضی و اعطای امتیاز نیست. بر این اساس، به متقاضی درخواست نمایندگی اکیداٌ توصیه می­شود از انجام هر گونه معامله، ایجاد تغییرات و یا قبول تعهدات به اعتبار موافقت احتمالی با درخواست نمایندگی خودداری نماید. شرکت در این گونه موارد هیچگونه مسئولیتی را بر عهده نخواهد گرفت.