motorcycle
icon

سرویس سبز

علاوه بر ون داریا، کاربران گوشی باند می‌توانند از خدمات سرویس سبز داریا نیز بهره‌مند شوند. موتورهای برقی که هیچ‌گونه ضرری برای محیط زیست ندارند، در ناوگان خدماتی داریا مشغول به سرویس‌دهی به کاربران هستند. دارندگان باند با یک تماس می‌توانند از طریق موتورهای الکتریکی داریا گوشی خود را پذیرش کنند.

motor icon

استفاده از موتورهای برقی جهت جبران آسیب‌های محیط زیست

icon

پیش پذیرش در سریع ترین زمان ممکن

branches

انتقال به شعب جهت تعمیر

جعبه سبز

جعبه سبز

از آن‌جایی که محیط زیست و حفاظت از آن درجه اهمیت بالایی برای ما دارد، پروژه جعبه سبز توسط داریا راه‌اندازی شده است. به این ترتیب تمامی گوشی‌هایی که توسط داریا تعمیر می‌شوند، درون جعبه‌های سبز به خریداران تحویل داده می شوند. این جعبه‌ها با استفاده از مواد بازیافت شده و سازگار با محیط زیست تولید شده‌اند و به راحتی نیز قابل بازیافت هستند. جعبه‌های سبز داریا دارای بذرهایی درون خود هستند که با کاشتن آن‌ها در خاک، به گیاه تبدیل می‌شوند.

حفظ سیاره برای نسل های آینده

حفظ سیاره برای نسل های آینده

caring

حفاظت از محیط زیست

ارسال گوشی های تعمیر شده درون جعبه هایی از مواد بازیافت شده و سازگار با محیط زیست

داریا ون
hands
hands phone

دستان باکلام

در پروژه دستان باکلام، ۳۰ نفر از پرسنل داریا در دوره‌های زبان اشاره شرکت کرده‌اند. این اتفاق باعث شده است که در تمامی شعب داریا در سراسر کشور، حداقل یک نیروی مسلط به این زبان حضور داشته باشد تا داریا بتواند به افرادی که دارای محدودیت‌های شنوایی و گفتاری هستند سرویسی بدون نقص ارائه بدهد.

deaf

ارائه خدمات به مشتریان عزیز ناشنوا و یا کم شنوا

branches

استقرار در تمامی شعبه ها

personnels

بیش از 30 نفر از پرسنل داریا با قابلیت صحبت به زبان اشاره

tech

تکنسین آموزش دیده

power
charging icon

با داریا شارژ شو

داریا، نه تنها به ارائه محصولات و خدمات عالی، بلکه به ایجاد تأثیر مثبت بر دنیای اطراف خود معتقد است. به همین منظور پروژه‌ی «با داریا شارژ شو» راه‌اندازی شد. این پروژه با ارائه پاوربانک‌های رایگان در مکان‌های عمومی مانند کافه‌ها، رستوران‌ها و سالن‌های کنسرت و ... در تلاش بوده تا استفاده از گوشی‌های هوشمند به آسانی را برای افراد مراجعه‌کننده به این مکان‌ها فراهم کند. این پروژه به دنبال کاهش این استرس و اطمینان از این است که مردم می توانند در طول روز در ارتباط و بهره وری باقی بمانند. هدف دیگر این پروژه ایجاد آگاهی از برند و ارتباط با مشتریان به روشی معنادار بوده‌است. داریا امیدوار است با ارائه خدمات ارزشمندی که مردم به آن نیاز دارند و از آن قدردانی می‌کنند، تعهد خود را نسبت به رضایت مشتری نشان دهد و در عین حال ارتباط مثبتی با نام تجاری خود ایجاد کند.

power bank

پاوربانک‌های رایگان در مکان‌های عمومی

power bank

کاهش ایجاد استرس و اطمینان مردم با در دسترس بودن

power bank

ایجاد آگاهی از برند و ارتباط با مشتریان به روشی معنادار

dariar
داریا

داریار

به منظور ارائه خدمات آنلاین به مخاطبان خدمات پس از فروش داریا و بهبود تجربه مشتریان در دریافت خدمات، سامانه داریار راه اندازی شده است. مشتریان گرامی می‌توانند برای دریافت خدماتی مانند: ثبت درخواست تعمیر، پیگیری روند تعمیر، دسترسی به سیستم حل مشکل آنلاین و ... از داریار استفاده کنند.

شکایات
شکایات

سامانه جامع شکایات

مشتریان عزیز داریا همراه پایتخت در صورتی که از نحوه ارائه خدمات در هریک از شعب و یا نمایندگی‌های داریا همراه در سطح کشور، در زمینه‌های نقض قوانین، کوتاهی یا عدم انجام وظیفه، طولانی شدن روند رسیدگی، عدم پاسخگویی، یا ضعف در ارائه خدمات، شکایتی داشته که شخصاَ ذینفع آن بوده و از شرکت داریا همراه درخواست رسیدگی دارند، می‌توانند شکایت خود را از راه های زیر ثبت نموده تا طبق مقررات به آن رسیدگی شده و پاسخ لازم ارائه گردد.