شکایات
شکایات

سامانه جامع شکایات

مشتریان عزیز داریا همراه پایتخت در صورتی که از نحوه ارائه خدمات در هریک از شعب و یا نمایندگی‌های داریا همراه در سطح کشور، در زمینه‌های نقض قوانین، کوتاهی یا عدم انجام وظیفه، طولانی شدن روند رسیدگی، عدم پاسخگویی، یا ضعف در ارائه خدمات، شکایتی داشته که شخصاَ ذینفع آن بوده و از شرکت داریا همراه درخواست رسیدگی دارند، می‌توانند شکایت خود را از راه های زیر ثبت نموده تا طبق مقررات به آن رسیدگی شده و پاسخ لازم ارائه گردد.

motorcycle
icon

سرویس در محل

دارندگان باند در تهران می­توانند با یک تماس و بدون مراجعه از مزایای زیر بهره مند شوند:

branches

دریافت گوشی در سریع ترین زمان ممکن

تحویل گوشی بعد از اتمام تعمیر

dariar
داریا

داریار

بزودی ...

به منظور ارائه خدمات آنلاین به مخاطبان خدمات پس از فروش داریا و بهبود تجربه مشتریان در دریافت خدمات، سامانه داریار راه اندازی شده است. مشتریان گرامی می‌توانند برای دریافت خدماتی مانند: ثبت درخواست تعمیر، پیگیری روند تعمیر، دسترسی به سیستم حل مشکل آنلاین و ... از داریار استفاده کنند.