کارشناس منابع انسانی
منابع انسانی
تهران
تمام وقت
مشخصههای مورد نیاز
جنسیت
مهم نیست
وضعیت نظام وظیفه
پایان خدمت
حداقل مدرک تحصیلی
کارشناسی
سن
از 23 تا 33
حداقل سابقه کار
3 سال
درباره شغل
ما در تیم توسعه منابع انسانی داریا به یک همکار با انگیزه، یادگیرنده و مسئولیت پذیر نیازمندیم تا در کنار هم بتوانیم فرآیندهای منابع انسانی را توسعه و بهبود بخشیم. فضای کاری داریا، فضایی پر از همکاری، احترام، همدلی و یادگیری مستمر است اگر با حوزه منابع انسانی آشنایی دارید و انگیزه یادگیری و کسب تجربه در این حوزه را دارید این شغل مناسب شما است.
مهمترین مسئولیتهای همکار ما
تجزیه و تحلیل مشاغل
ارزشیابی و طبقه بندی مشاغل
طراحی ساختار سازمانی و ساختار ارتباطی تیمها
طراحی و توسعه سیستمهای مسیر پیشرفت شغلی
تهیه گزارش های دقیق و تحلیلی از داده های منابع انسانی
همکاری با تیم های مختلف منابع انسانی برای شناسایی نیازهای اطلاعاتی و تحلیل ان ها
شناسایی و تقویت فرهنگ سازمانی مطابق با ارزشهای داریا
تحلیل روندهای بازار، دادههای مرجع و اهداف شرکت به منظور طراحی ساختارهای جبران خدمت رقابتی و عادلانه.
کمک به توسعه، پیادهسازی و بررسی دورهای ساختارهای حقوق، برنامههای تشویقی و سیاستها رفاهی.
همکاری با تأمینکنندگان خارجی برای مذاکره و مدیریت بستههای مزایا و امتیازات کارکنان.
ارزیابی منظم اثربخشی برنامههای مزایا و پیشنهاد بهبودها.
شایستگی های فنی:
تسلط بر ایزو 34000
تسلط بر مدل های ارزشیابی شغل
آشنا با قوانین و مقررات بیمه تامین اجتماعی و اداره کار
توانایی تهیه و ارائه گزارش
شایستگی های رفتاری:
- دارای مهارت حل مسئله
- توانایی برقراری ارتباط موثر با دیگران
- سرعت عمل بالا همراه با دقت و نظم
- توانمند در مدیریت زمان
- علاقمند به پیشرفت و یادگیری
شرایط احراز شغل:
مدرک کارشناسی در کلیه گرایش های رشته مدیریت، مهندسی صنایع و سایر رشته های مرتبط
حداقل 3 سال سابقه کار مرتبط با حوزه امور اداری و عملیات منابع انسانی
ترجیحا تلسط بر نرم افزارهای سیمرغ
· تسلط کافی به نرم افزارهای مجموعه آفیس شامل Word, Excel, Outlook
مهمترین مسئولیتهای همکار ما
تجزیه و تحلیل مشاغل
ارزشیابی و طبقه بندی مشاغل
طراحی ساختار سازمانی و ساختار ارتباطی تیمها
طراحی و توسعه سیستمهای مسیر پیشرفت شغلی
تهیه گزارش های دقیق و تحلیلی از داده های منابع انسانی
همکاری با تیم های مختلف منابع انسانی برای شناسایی نیازهای اطلاعاتی و تحلیل ان ها
شناسایی و تقویت فرهنگ سازمانی مطابق با ارزشهای داریا
تحلیل روندهای بازار، دادههای مرجع و اهداف شرکت به منظور طراحی ساختارهای جبران خدمت رقابتی و عادلانه.
کمک به توسعه، پیادهسازی و بررسی دورهای ساختارهای حقوق، برنامههای تشویقی و سیاستها رفاهی.
همکاری با تأمینکنندگان خارجی برای مذاکره و مدیریت بستههای مزایا و امتیازات کارکنان.
ارزیابی منظم اثربخشی برنامههای مزایا و پیشنهاد بهبودها.
شایستگی های فنی:
تسلط بر ایزو 34000
تسلط بر مدل های ارزشیابی شغل
آشنا با قوانین و مقررات بیمه تامین اجتماعی و اداره کار
توانایی تهیه و ارائه گزارش
شایستگی های رفتاری:
- دارای مهارت حل مسئله
- توانایی برقراری ارتباط موثر با دیگران
- سرعت عمل بالا همراه با دقت و نظم
- توانمند در مدیریت زمان
- علاقمند به پیشرفت و یادگیری
شرایط احراز شغل:
مدرک کارشناسی در کلیه گرایش های رشته مدیریت، مهندسی صنایع و سایر رشته های مرتبط
حداقل 3 سال سابقه کار مرتبط با حوزه امور اداری و عملیات منابع انسانی
ترجیحا تلسط بر نرم افزارهای سیمرغ
· تسلط کافی به نرم افزارهای مجموعه آفیس شامل Word, Excel, Outlook
رزومه ندارید؟
تکمیل فرم درخواست همکاری
مشاهده این فرصت در سایت های



سوالی دارید؟
همکاران ما آماده پاسخگویی به سوالات شما می باشند.
021-62859
۷ روز هفته و بصورت ۲۴ ساعته