ون داریا

ون داریا

باتوجه به اینکه در این دوره بسیاری از افراد کارهای روزمره خود را به کمک موبایل خود انجام می‌دهند؛ هر مشکلی در عملکرد گوشی شما ممکن است به کلی شما را از کارهای معمول عقب بیندازد. داریا همراه برای ارائه خدمات در محل سرویس ون داریا را راه‌اندازی کرده است. داریا ون یک دستگاه ون تجهیز شده است که در مکان‌های مختلفی جهت ارائه خدمات در محل به تمامی مشتریان دارای تلفن همراه باند با گارانتی داریا، حاضر می‌شود.

 

خدمات ون داریا برای افراد مختلف

ون داریا علاوه بر خدمت رسانی به عموم، برای افرادی که دارای محدودیت‌های جسمی حرکتی هستند نیز خدمات ارائه می‌دهد. افراد مسن یا هر شخصی که امکان مراجعه به شعب یا نمایندگی‌های داریا را نداشته باشد، می‌تواند برای دریافت خدمات، تعمیر گوشی و … از طریق مرکز تماس داریا درخواست ون داریا را داشته باشد. این ون با تکنسین آموزش دیده به محل مورد نظر مشتریان مراجعه می‌کند تا خدمات مورد نیازشان را ارائه دهد.

علاوه بر خدمات پس از فروش تکنسین حاضر در ون به تمامی مراجعین خدمات مشاوره نیز ارائه می‌دهد. بسیاری از مراجعه‌کنندگان در خصوص موارد مختلفی مربوط به تلفن همراه باند خود حتی با گارانتی هایی به جز داریا همراه می‌توانند خدمات مشاوره و تعمیر دریافت کنند.

 

ون داریا در سراسر ایران برای خدمت رسانی حاضر خواهد شد

ون داریا برای ارائه خدمات در بازه‌های مختلف زمانی در سراسر ایران حاضر خواهد بود. مکان‌های مختلفی که ممکن است شما ون داریا را دیده باشید، شهرهای اصفهان، شیراز، اردبیل و … بوده است. در نوروز 1402 این ون همراه مسافران نوروزی شهرهای مختلفی بوده است.

شما می‌توانید گزارش سفر ون داریا در نوروز 1402 را در داریا مگ مطالعه کنید.

به زودی سرویس خدمات در محل داریا در تمامی شهرهای کشور عزیزمان ایران قابل دسترس خواهد بود شما می‌توانید از طریق وبسایت داریا از سفر ون داریا به شهرهای مختلف مطلع شوید.