سرویس سبز داریا

سرویس سبز داریا

همه ما میدانیم که انسان برای بقا و بهره‌بردن از محیط خود از ابزارها و امکاناتی استفاده می‌کند که در بسیاری از مواقع به محیط زیست آسیب می‌رساند. تلفن همراه و لوازم جانبی آن نیز از همان دسته تجهیزاتی است که همه ما امروزه از آن استفاده می‌کنیم و ادامه زندگی عملا بدون بهره‌بردن از آن ممکن نیست. داریا همراه و تیم تجربه مشتری با آگاهی از این موضوع همواره در تلاش برای راه اندازی خدماتی است که این آسیب را جبران و محیط زیست را برای نسل‌های بعدی نیز حفظ کند. سرویس سبز داریا یکی از خدماتی بود که در آغاز سال 1401 ایده راه‌اندازی آن داده شد.

ایده راه اندازی خدمات سرویس سبز داریا

با گذر زمان و بیشتر شدن مشغله‌های افراد، ترجیح تمامی ما استفاده از برندی است که راحتی، کیفیت و سرعت خدماتش بالاترین حد استاندارد را داشته باشد. داریا همراه همواره تلاش کرده است که این 3 اصل را سررشته کار خود قرار دهد و همانطور که پیش تر ذکر شد، علاوه بر این 3 اصل تلاش حداکثری خود را برای جبران آسیب‌های محیط زیست، به کار بسته است. سرویس سبز داریا موتورهای برقی هستند که هوا را آلوده نمی‌کنند و در سریع‌ترین زمان ممکن گوشی مشتریان داریا را پیش پذیرش کرده و برای تعمیر به شعب داریا منتقل می‌کنند.

نحوه خدمات رسانی سرویس سبز داریا

در صورتی که موبایل شما گارانتی داریا همراه است حتی اگر مدت زمان گارانتی پایان یافته باشد، می‌توانید با تماس با داریا همراه برای تعمیر گوشی، درخواست سرویس سبز داشته باشید. سرویس سبز داریا در محل مورد نظر شما موبایلتان را پیش پذیرش کرده و به شعب داریا انتقال می‌دهد. پس از پذیرش و بررسی، با شما تماس گرفته می‌شود برای اعلام هزینه و زمان تحویل!

در تمامی این مراحل خیال شما می‌تواند از امنیت گوشی راحت باشد زیرا از طریق پیامک مراحل ارسال، پذیرش، تعمیر و زمان تحویل آن به شما اطلاع‌رسانی خواهد شد. پس از اتمام تعمیر نیز شما می‌توانید برای تحویل تلفن همراهتان مجدد درخواست سرویس سبز داشته باشید.

بدین صورت برای تعمیر تلفن‌همراهتان هیچ نیازی به مراجعه حضوری شما به شعب یا نمایندگی نیست.

این سرویس درحال حاضر فقط در شهر تهران خدمت رسانی دارد؛ اما امید داریم با استقبال مشتریان به زودی این خدمات در سراسر کشور گسترش یابد.

درصورتی که از خدمات سرویس سبز داریا استفاده کرده اید نظر خود را با ما درمیان بگذارید.