شرکت داریا همراه به منظور ایجاد اطمینان برای استفاده مشتریان محترم از خدمات گارانتی و کسب رضایت ایشان، تعهد دارد تا ایشان را نسبت به حقوق خود در استفاده از گارانتی تلفن همراه آگاهی بخشد. در این راستا به عنوان معدود شرکتهایی که در این مسیر گام برداشتهاند، شرایط و مزایای گارانتی و خدمات پس از فروش خود را تحت "منشور حقوق مشتریان" تقدیم مینماید:

کلیه خدمات فنی و قطعاتی که خارج از شرایط گارانتی ارائه میشوند، تا 6 ماه پس از صدور فاکتور شامل ضمانت هستند.
هنگام اخذ دستگاه برای ارائهی هر نوع خدمات، چه دستگاه گارانتی باشد یا خیر، صدور رسید پذیرش الزامی است.
کلیه مراکز موظف هستند تا پیش از شروع عملیات تعمیر، حدود هزینه را به مراجعهکننده اعلام
نمایند.
تبصره در صورتیکه حین تعمیرات، عیب
جدیدی مشاهده شود که در
هزینه ها تاثیر داشته
باشد، مراتب حداکثر طی 3 روز کاری، باید به مشتری اعلام شود.
تبصره اگر حین تعمیرات، عیب یا نقص جدیدی
مشاهده شود که در میزان
هزینهها تغییر
ایجاد کند، مراتب باید تا 3 روز کاری به مراجعهکننده اعلام گردد.
شرکت وظیفه دارد تا طی حداکثر 3 روز کاری مبادرت به تعیین تکلیف و پاسخدهی اولیه نماید.
چنانچه تأمین قطعات مورد نیاز بیش از 10 روز به طول بیانجامد، در صورت درخواست مشتری، شرکت باید یک دستگاه به صورت امانی به ایشان ارائه کند.
اگر در دورهی 18 ماههی گارانتی، در دستگاهی ایرادی مشاهده شود که کارشناسان فنی تضمین کنند قابل تعمیر نیست، در صورتی که دستگاه شامل موارد ابطال گارانتی نباشد، شرکت موظف است که دستگاه پذیرششده را با دستگاهی نو از همان مدل تعویض کند. در صورتی که مدل دستگاه پذیرششده موجود نباشد، مشتری میتواند با پرداخت مابهالتفاوت دستگاهی با مدل بالاتر اخذ نماید.
اگر طی دورهی 18 ماههی گارانتی، نقص دستگاهی دو مرتبه تعمیر گردد و باز هم در مراجعهی سوم آن نقص برطرف نشده باشد، شرکت متعهد است که دستگاه را با دستگاهی نو و همسان تعویض نماید. چنانچه دستگاه همسان موجود نباشد، مشتری میتواند با پرداخت مبلغ مابهالتفاوت دستگاهی با مدل بالاتر دریافت کند و یا درخواست نماید که پس از کارشناسی قیمت و دریافت فاکتور رسمی، وجه پرداخت شده، عودت گردد.
اگر هنگام تعویض یک دستگاه، لوازم جانبی دستگاه، مفقود شده باشد یا در اثر استفادهی نامناسب نقصی در آن دیده شود، امکان تعویض با لوازم جانبی دستگاه جدید وجود ندارد.
پس از گذشت 15 روز، به ازای هر هفته تأخیر در عودت دستگاه، یک ماه به دورهی گارانتی افزوده میشود.
چنانچه هرکدام از دستگاههای داریا همراه از سوی شرکت سامسونگ فراخوانده شوند، شرکت متعهد است که طی فراخوانی در سایت و روزنامههای کثیرالانتشار مراتب آن را اعلام نماید.
هیچ کدام از نمایندگیهای داریا همراه حق دریافت مبلغی مضاف بر آنچه در فاکتور قید شده را ندارد.
در صورت تعلیق فعالیت شرکت، این مدت به دورهی گارانتی دستگاههای پذیرش شده افزوده میشود.
در صورتی که حین عملیات تعمیر، خسارتی به دستگاه وارد شود، شرکت موظف است رضایت مراجعهکننده را جلب و خسارت او را جبران نماید.
شرایط گارانتی هر دستگاه، پس از پذیرش، باید توسط کارشناسان فنی شرکت بررسی شده و تأیید گردد. پذیرش دستگاه به منزلهی تأیید گارانتی آن نیست.
چنانچه از تاریخ فعالسازی دستگاه پذیرششده بیش از 7 روز نگذشته باشد، مراجعهکننده میتواند به دفاتر داریا همراه مراجعه کرده و از پذیرشگر درخواست کند تا برایش درخواست تعویض ثبت شود، در صورت تأیید کارشناسان فنی، تعویض دستگاه صورت میپذیرد.
چنانچه تعمیر دستگاه پذیرششدهی تحت گارانتی، به واسطهی عدم امکان تأمین قطعات، بیش از 30 روز به طول بیانجامد، شرکت موظف است تا برای تأمین دستگاه جایگزین برای مراجعهکننده اقداماتی صورت دهد؛ این مدت برای دستگاههایی که تحت گارانتی نیستند به 60 روز افزایش پیدا مییابد. این امر برای دستگاههای تحت گارانتی، به صورت رایگان انجام میگردد و برای دستگاههایی که فاقد گارانتی هستند، هزینهی تعمیرات و استهلاک کاسته شده و باقی وجه، به انتخاب مراجعهکننده یا عودت داده شده و یا برای تعویض با دستگاهی جدید استفاده میگردد.
هر نوع لوازم جانبی که هنگام خرید در جعبهی دستگاه موجود نیست، مثل محافظ صفحه نمایش (گلس)، قاب محافظ گوشی و... در حیطهی مسئولیت شرکت داریا همراه نیست.
بهتر است مراجعهکننده پیش از تحویل دستگاه خود به شرکت، یک نسخهی پشتیبان از اطلاعات آن تهیه کند، زیرا اطلاعات گوشی ممکن است هنگام تعمیر و رفع نقص، بر حسب نیاز پاک شود. مسئولیت حفظ این اطلاعات برعهدهی مراجعهکننده بوده و داریا همراه مسئولیتی در برابر آن ندارد.
لوازم جانبی مانند شارژر، کابل شارژر، هندزفری و... مطابق آییننامهی سامسونگ، در صورتی که آسیب فیزیکی ندیده باشند، از تاریخ فعال شدن دستگاه به مدت 6 ماه ضمانت تعویض دارند.
شرکت داریا همراه نمیتواند در مشکلاتی که از بستهبندی نامناسب ناشی میشوند و آسیبهایی که هنگام حمل و نقل اتفاق میافتد، مسئولیتی بپذیرد. بهتر است مراجعهکننده هنگام پست کردن، در صورتی که نتواند جعبهی دستگاه را ارسال کند، جعبهی مخصوص پست را دریافت کرده و پس از ایمنسازی آن را ارسال نماید.
"کلیه هزینههای ارسال مرسولات دستگاههای پذیرش شده، برعهدهی شرکت داریا همراه میباشد. داریا همراه با شرکتهای پست جمهوری اسلامی ایران، ماهکس و DTS قرارداد همکاری دارد و اگر مشتری تمایل دارد تا دستگاه خود را از راه دیگری ارسال کند، بهتر است پیش از ارسال از مرکز تماس داریا همراه اطلاعات لازم را دریافت کند تا هزینهای متوجه او نگردد."
کلیه شعب و نمایندگی های شرکت داریا همراه ملزم به رعایت موارد فوق هستند.