فرآیند پذیرش و تعمیر

به منظور ارائه خدمات مطلوب در هنگام مراجعه به شعب و نمایندگی­های شرکت، خواهشمندیم به نکات مهم در فرایند پذیرش  توجه فرمایید.

نکات مهم در فرایند پذیرش و تعمیر

  • همراه داشتن کارت ملی هنگام مراجعه به مراکز خدمات الزامی است.
  • شرکت داریا همراه بابت محافظ صفحه نمایش(گلس)، قاب محافظ گوشی و هر نوع لوازم جانبی که در زمان خرید در کارتن دستگاه موجود نمی­باشد، هیچ مسئولیتی ندارد.
  • پشتیان­گیری از اطلاعات گوشی بر عهده شرکت نمی­باشد و مسئولیت آن بر عهده مشتری می­باشد.( حذف اطلاعات گوشی در صورت نیاز جهت تعمیر و رفع نقص، توسط شرکت بلامانع می­باشد.)
  • لوازم جانبی از قبیل شارژر، کابل شارژ، هندزفری، و … جزو گارانتی نمی­باشد.
  • در هنگام پذیرش دستگاه، رمز شخصی دستگاه( الگو، عدد و حروف) و گوگل اکانت حدف می­گردد.
  • لازم به ذکر است، شرکت داریا همراه مسئولیتی در برابر بسته­ بندی و آسیب دیدن کالا در هنگام حمل و نقل ندارد. بنابراین، در هنگام پست گوشی، جعبه مخصوص پست (جعبه دستگاه تلفن همراه ارسال نگردد) دریافت و پس از ایمن سازی ارسال گردد.
  • دریافت گوشی به منزله تایید گارانتی نبوده و تایید آن منوط به تشخیص کارشناس فنی شرکت می­باشد.
  • در حفظ و نگهداری کارت گارانتی دقت فرمایید؛ در صورت مفقود شدن و مخدوش شدن نیاز می­باشد به شرکت اطلاع داده شود و همچنین روند اداری صدور کارت گارانتی المثنی، طی گردد.