لوازم جانبی باند

 لوازم جانبی باند

برخلاف تصور عموم مردم که گمان می‌کنند لوازم جانبی باند مانند قاب و گلس در بازار موجود نیست باید عنوان کرد، کاربرانی که از گوشی باند استفاده می‌کنند می‌توانند با مراجعه به سایت‌های اینترنتی معتبر بابت خرید قاب باند؛ اقدام کنند. البته که یک عدد قاب ژله‌ای، کابل دو سر تایپ سی و هندزفری در پک گوشی موجود است؛ کاربران پس از خرید گوشی بابت دریافت شارژر 66 واتی باند به صورت کاملا رایگان تا 29 اسفند 1402 فرصت دارند تا به رودشوهایی که در سایت آدرس آنها موجود است؛ مراجعه کنند. جهت دریافت شارژر 66 واتی علاوه بر گوشی باند باید کارت ملی، فاکتور خرید معتبر و جعبه گوشی را همراه خود داشته باشید. در ادامه به بررسی چشم‌انداز شرکت داریا همراه می‌پردازیم، با ما همراه باشید.

درباره داریا همراه

با توجه به اینکه روزانه شاهد پیشرفت روزافزون تکنولوژی و ارتقای هر چه بیشتر گوشی‌های هوشمند در سطح جهان هستیم، باید عنوان کرد که داریا باند به عنوان یکی از فعالان این زمینه، با طراحی و مدیریت تولید گوشی هوشمند باند؛ با همکاری شرکای خارجی وارد این عرصه شده است. از دیگر افتخارات شرکت داریا همراه می‌توان به این موضوع اشاره کرد که در سال‌های اخیر توانسته توسط سامانه جامع گارانتی، به عنوان برترین شرکت خدمات پس از فروش تلفن همراه برگزیده شده است.

گوشی داریا باند

داریا باند به عنوان یک گوشی هوشمند، دروازه‌ای را برای رسیدن به فرصت‌های جدید به روی کاربران خود می‌گشاید، البته که باید خاطر نشان کرد که داریا باند با استفاده از بروزترین و جدیدترین فناوری سخت‌افزاری و نرم‌افزاری تجربه‌ای فراتر از انتظار برای کاربران خود ایجاد می‌کند. امروزه با توجه به اینکه تکنولوژی به سمت و سوی Web 3.0 می‌رود، باید خاطر نشان کرد که داریا با استفاده از اکوسیستم بلاک‌چینی خود و گوشی هوشمند باند که مبتنی بر Web 3.0 است کاربران خود را به سمت دنیایی از امکانات بی‌پایان و روش‌های کسب درآمد از طریق نسل سوم وب، سوق می‌دهد.