Best Football Games

معرفی‌بهترین‌بازی‌های‌فوتبالی‌اندروید

فوتبال، محبوب‌ترین ورزش دنیاست و به همین دلیل اصلا جای تعجب ندارد که اپلیکیشن‌ها و بازی‌های بسیار زیادی با محوریت این ورزش برای پلتفرم اندروید منتشر شوند. از طرف دیگر، همیشه تجربه فوتبال به صورت مجازی روی کنسول‌های بازی، رایانه‌های شخصی و امروزه موبایل‌ها، لذت‌بخش بوده است.

 

بازی‌های‌فوتبالی‌اندروید

 بازار بازی‌های فوتبالی روی گوشی‌های موبایل به قدری داغ شده است که حتی شرکت‌های بزرگی مانند EA Sports و Konami سال‌هاست که به ساخت و انتشار نسخه‌های موبایلی بازی‌های FIFA و PES مشغول هستند. در این مطلب ۵ بازی فوتبالی را به شما معرفی کردیم که همین حالا می‌توانید آن‌ها را روی داریا باند خود نصب کنید و به تجربه آن‌ها بپردازید.

 

EA Sports FC  (فیفای سابق)

کمپانی الکترونیک آرتز یکی از قدیمی‌ترین سازنده‌های بازی‌های فوتبالی در دنیا محسوب می‌شود. این شرکت، تا سال گذشته وظیفه ساخت و انتشار تمامی نسخه‌های بازی‌های فیفا را بر عهده داشت اما از امسال و با پایان یافتن قرارداد این شرکت با فیفا، بازی‌های فوتبالی خود را تحت نام EA Sports FC به بازار عرضه کرده است. نسخه موبایل این بازی،‌ گرافیک بسیار بالایی در حد بازی‌های رایانه‌های شخصی دارد. وجود داشتن لیگ‌ها و بازیکنان واقعی در بازی نیز یکی دیگر از برگ‌های برنده EA Sports FC است.

اگر به دنبال یک تجربه خیلی واقعی از فوتبال روی گوشی‌های موبایل خود هستید، این بازی محصول الکترونیک آرتز، یکی از گزینه‌های بسیار خوب در دسترس به حساب می‌آید. نسخه موبایل بازی کاملا به صورت رایگان برای دانلود در گوگل پلی قرار داده شده است.

دانلود بازی EA Sports FC از گوگل پلی

 

eFootball

اگر از فوتبال‌دوستان قدیمی باشید و از قدیم بازی‌های فوتبالی را انجام می‌دادید، به احتمال خیلی زیاد نام PES را شنیده‌اید. رقیب اصلی مجموعه فیفا که توسط شرکت ژاپنی کونامی ساخته شده است. این مجموعه نیز سال‌هاست که روی پلتفرم‌ها و کنسول‌های مختلف در حال انتشار است و از همان زمان طرفداران بسیار زیادی را پیدا کرده‌ است. چند سال پیش کونامی، شرکت سازنده بازی، با تغییر نام بازی به eFootball و اضافه کردن حالات جدید، سعی کرد تا طرفداران بیشتری را به خود جلب کند. با اینکه نسخه‌های کنسولی این بازی به محبوبیت زیادی دست پیدا نکرد، اما نسخه موبایلی آن به لطف داشتن گرافیک فوق‌العاده بالا و گیم‌پلی روان، توانست به محبوبیت نسبی بین طرفداران دست پیدا کند.

هر چند که از نظر تعداد لیگ‌ها، تیم‌ها و بازیکنان واقعی این بازی نمی‌تواند با محصول الکترونیک آرتز رقابت کند، اما از نظر مکانیزم بازی حرف‌های زیادی برای گفتن دارد. به دلیل رایگان بودن هر دوی این بازی‌های فهرست (eFootball و EA Sports FC)، می‌توانید آن‌ها را دانلود کنید و هر دوی آن‌ها را برای مدتی بازی کنید.

دانلود بازی eFootball از گوگل پلی

 

Football Manager 2024 

سومین بازی این فهرست نیز باز هم یکی دیگر از مجموعه بازی‌های قدیمی فوتبالی است که این بازی نیز چند سالی است که روی گوشی‌های موبایل در دسترس است. بازی فوتبال منیجیر یا مربی‌گری فوتبال، شما را در نقش یک مربی تیم فوتبال قرار می‌دهد و به شما این اجازه را می‌دهد که تمامی جنبه‌های یک تیم فوتبال را مدیریت کنید.

از خرید و فروش بازیکن گرفته تا تنظیم برنامه تمرینی و چیدن ارنج تیم و شرکت در مسابقات لیگ و کاپ و حتی مسابقات اروپایی، همه و همه کارهایی هستند که شما باید به عنوان مربی یک تیم فوتبال آن‌ها را در بازی انجام دهید و مدیریت کنید.

لیگ‌های بسیار زیاد به همراه بازیکنان واقعی حاضر در بازی، حس یک مربی واقعی را به شما منتقل می‌کند. اگر همیشه دوست داشتید که وظیفه مربی‌گری و کنترل یک تیم فوتبال را برعهده بگیرید، به هیچ‌وجه تجربه این بازی را از دست ندهید.

دانلود Football Manager 2024 از گوگل پلی

 

Score! Hero

Score! Hero یک بازی فوتبالی مرحله‌ای رایگان و فوق‌العاده اعتیادآور است. ترکیب فوتبال با بازی‌های مرحله‌ای که در آن‌ها باید ستاره کسب کنید، تبدیل به اسکور هیرو شده است. در این بازی، شما با ساختن یک شخصیت جدید با توجه به سلیقه خودتان، به عنوان یک فوتبالیست آماتور حرفه خود را آغاز می‌کنید. هر مرحله از بازی، یک سناریو کوتاه است که در آن باید با کشیدن انگشت خود روی صفحه، اهداف آن را انجام دهید. به طور مثال باید با ضربه سر گل بزنید یا ضربه آزاد را به صورت مستقیم به ثمر برسانید. هر مرحله نیز دارای سه هدف مختلف است که در صورت انجام دادن هر کدام از آن‌ها یک ستاره دریافت می‌کنید. این ستاره‌ها برای باز کردن مراحل بالاتر بازی کاربرد دارند.

بازی Score! Hero یک بازی نوآورانه و جدید است که با تلفیق ورزش فوتبال و بازی‌های موبایلی مرحله‌ای ساخته شده است و توانسته است به یک محصول فوق‌العاده هیجان‌انگیز و جذاب تبدیل شود.

دانلود بازی Score! Hero از گوگل پلی

 

New Star Soccer 

بازی New Star Soccer، یک رویکرد جدید به بازی‌های فوتبالی موبایل دارد. شما در این بازی، در نقش یک بازیکن ۱۶ ساله دوران فوتبالی خود را آغاز می‌کنید. یکی از نکات خیلی جالب این بازی رایگان این است که مدیریت جنبه‌های شخصی زندگی یک بازیکن فوتبال را نیز به شما واگذار می‌کند. شما می‌توانید با قراردادهایی که می‌بندید و پولی که به دست می‌آورید، مربیان جدید استخدام کنید، لباس‌ها و کفش‌های خود را شخصی‌سازی کنید و در زندگی حرفه‌ای خود پیشرفت کنید. از طرف دیگر باید در انتخاب تیم‌های خود نیز دقت کنید تا بتوانید همیشه در حال پیشرفت باشید و به تیم‌های بزرگ‌تر بروید. 

با اینکه گرافیک بازی نسبت به دیگر بازی‌های این فهرست آن‌چنان بالا نیست، اما المان‌های دیگر و بخصوص مدیریت جنبه‌های خصوصی زندگی یک بازیکن فوتبال، New Star Soccer را به یک بازیکن فوق‌العاده جذاب و اعتیادآور تبدیل کرده است.

دانلود بازی New Star Soccer از گوگل پلی