How to Factory Reset Bond

آموزش بازگرداندن داریا باند به تنظیمات کارخانه

 

بسیاری از مواقع پیش می‌آید که نیاز داشته باشیم گوشی هوشمند خود را به تنظیمات کارخانه بازگردانیم. دلایل بسیار زیادی برای انجام این کار وجود دارد. به طور مثال اگر قصد داشته باشید که گوشی خود را به شخص دیگری بفروشید یا واگذار کنید، باید حتما قبل از انجام این کار گوشی خود را به تنظیمات کارخانه بازگردانید تا تمامی اطلاعات شما از روی تلفن همراه‌تان حذف شود.

گاهی اوقات نیز مشکلی نرم‌افزاری برای گوشی‌ پیش می‌آید که تنها راه حل آن، پاک کردن کامل حافظه گوشی و راه‌اندازی مجدد آن است. برای این کار نیز باید گوشی را به تنظیمات کارخانه باز گرداند.

 

مراحل بازگشت به تنظیمات کارخانه

در این مطلب نحوه بازگرداندن گوشی هوشمند داریا باند به تنظیمات کارخانه را شرح داده‌ایم. این نکته را فراموش نکنید که اگر از گوشی خود بکاپ نگرفته باشید، با انجام مراحل زیر تمامی اطلاعات ذخیره شده شما از روی گوشی باند حذف می‌شوند و دیگر راهی برای بازگرداندن آن وجود ندارد. توصیه می‌کنیم که حتما پیش از اقدام به انجام فکتوری ریست (بازگرداندن گوشی به تنظیمات کارخانه) از فایل‌ها، عکس‌ها و اطلاعات خود نسخه پشتیبان تهیه کنید.

 

مرحله اول:

وارد بخش «تنظیمات» (Settings) گوشی شوید و گزینه «سیستم» (System) در انتهای فهرست را انتخاب کنید.

مراحل بازگشت به تنظیمات کارخانه

مرحله دوم:

در این بخش «بازنشانی گزینه‌ها» (Reset Options) را انتخاب کنید.

مراحل بازگشت به تنظیمات کارخانه

مرحله سوم:

در این مرحله روی گزینه «پاک‌ کردن همه داده‌ها (بازنشانی کارخانه‌ای)» (Factory Reset) کلیک کنید.

 

مراحل بازگشت به تنظیمات کارخانه

مرحله چهارم:

در آخرین مرحله نیز با انتخاب گزینه «پاک کردن تمام داده‌ها» و تایید کردن، تمامی داده‌های شما پاک خواهد شد.

 

مراحل بازگشت به تنظیمات کارخانه

پس از انجام مراحل ذکر شده در بالا، گوشی شما ریستارت می‌شود و حال داریا باند شما به تنظیمات کارخانه بازگشته است. باز هم تاکید می‌کنیم که حتما پیش از انجام اقدامات بالا، از اطلاعات خود نسخه پشتیبان تهیه کنید.