بهترین گوشی های گیمینگ

بهترین گوشی‌های گیمینگ

بهترین گوشی‌های مخصوص بازی آنهایی هستند که عملکرد (مربوط به پردازنده و سرعت پردازش دستگاه)، نمایشگر و باتری‌هایی دارند که می‌توانند از پس سخت‌ترین بازی‌های امروزی برآیند. از میان این گوشی‌ها، برخی از گوشی‌های پرچمدار نام آشنا مانند اپل یا سامسونگ هستند، با دوربین، کیفیت نرم افزار و قیمت در رنج‌های متفاوت؛ سایر شرکت ها هم مانند Asus ROG  به طور خاص گیمرها را هدف قرار می‌دهند؛ این مدل گوشی‌ها دارای ویژگی‌های بیشتر مانند: دکمه های ماشه، خنک کننده پیشرفته و نرم افزار منحصر به فرد هستند. علاوه بر این، داریا باند با توجه به دارا بودن پردازنده مدیاتک دیمنسیتی 7050 و صفحه نمایش AMOLED با نرخ تاره سازی 120 هرتز به راحتی می‌تواند از پس بازی‌های سنگین برآید.

بهترین گوشی‌های گیمینگ بر اساس قیمت

در قسمت زیر به بررسی برخی از بهترین گوشی‌ها برای بازی که باتوجه به کیفیت بالای سخت افزاری از قیمت نسبتا بالایی برخوردارند، می‌پردازیم.

  • Asus ROG Phone 6: بهترین گوشی هوشمند گیمینگ است؛ که چندین ویژگی عالی برای بازی مانند: فن خنک کننده خارجی و 16 گیگابایت رم را ارائه می‌دهد. Asus ROG 6 دارای دو بلندگوی جلویی که برای صدا، عالی و همچنین دارای دو پورت USB-C است، بنابراین می‌توانید هنگام بازی؛ دستگاه را راحت در حالت عمودی یا افقی، شارژ کنید.
  • Galaxy S23 Ultra: این گوشی ترکیبی زیبا از سخت افزار و نرم افزار است که سریع‌ترین گرافیک موبایلی را برای شما به ارمغان می‌آورد و عملکرد آن توسط چیپست قدرتمند Snapdragon 8 Gen 2 پشتیبانی می‌شود.
  • iPhone 14 Pro Max: به عنوان بهترین گوشی آیفون برای بازی به لطف تراشه A16 Bionic و نمایشگر LTPO Super Retina برای گرافیک واضح و روان شناخته می‌شود. همچنین این قابلیت را دارد که برای صرفه جویی در مصرف باتری، نرخ رفرش را تا 1 هرتز کاهش دهد.
  • Motorola Edge+ (2023: این گوشی بالاترین نرخ رفرش را در بین همه دستگاه‌ها با سرعت 165 هرتز ارائه می‌دهد. پردازنده این دستگاه اسنپ دراگون 8 نسل 2 است که یکی از بهترین عملکردهای پردازنده ها را برخوردار است.
  • OnePlus 11: یک گزینه بسیار عالی برای بازی است؛ چرا که دارای صفحه نمایش AMOLED و پردازنده اسنپ دراگون 8 نسل 2 است.
  • RedMagic 8 Pro: یک تلفن مخصوص بازی با یکی از بزرگترین باتری‌های موجود در بازار است؛ که تقریباً 40 ساعت با استفاده مداوم، دوام می‌آورد.
  • Xiaomi Redmi K50 Gaming: یک تلفن مخصوص بازی که مجهز به نور RGB و موتور قدرتمند محور X برای عملکرد بهتر تاچ است.

معرفی گوشی‌های گیمینگ ارزان قیمت

گوشی‌های مخصوص بازی معمولاً دارای جدیدترین سخت افزار مانند: پردازنده‌های فوق العاده سریع، صفحه نمایش لمسی با رفرش ریت مناسب و باتری‎ با ظرفیت بالا، هستند. در این بخش به بررسی تعدادی از گوشی‌های میان رده که علاوه بر کیفیت بالا (نسبت به قیمت آنها) از محبوبیت بیشتری نیز برخوردارند؛ می‌پردازیم.

باتری

پردازنده

صفحه نمایش

مدل گوشی

5000 میلی آمپر ساعت

اسنپ دراگون 778

AMOLED
120HZ

Xioami Poco X5 Pro

4700 میلی آمپر ساعت

مدیاتک دیمنسیتی 7050

AMOLED
120HZ

Daria bond

6000 میلی آمپر ساعت

اسنپ دراگون 662

IPS LCD

Xioami Redmi 9T

 

نحوه خرید بهترین گوشی گیمینگ برای اجرای بازی کالاف دیوتی

برای خرید بهترین گوشی برای اجرای باکیفیت بازی Call of Duty می‌توانید به فروشگاه‌های سطح شهر یا فروشگاه‌های اینترنتی که مورد اطمینان شما هستند مراجعه کنید. لازم به ذکر است که برای خرید بهترین گوشی چه برای بازی و چه برای استفاده روزمره؛ تحقیق درباره‌ی شرکت گارانتی کننده بسیار مهم است، مفتخریم که اعلام کنیم یکی از معتبرترین شرکت‌های گارانتی کننده مربوط به گروه هماهنگ است که تمامی شرایط و ضوابط گارانتی گروه هماهنگ را می‌توانید با مراجعه به سایت https://hamahangservice.com/fa/page/hamahang-charter مطالعه کنید.

در ادامه این بخش به معرفی برترین گوشی‌های موجود در بازار که برای اجرای بازی‌های سنگین مثل کالاف دیوتی مناسب هستند؛ می‌پردازیم:

Chipset

Chipset

Display

Model

4650 mAh

Snapdragon 8 Gen 1

OLED
 144 HZ

Black Shark 5 Pro

4500 mAh

Snapdragon 888

Fluid 2 AMOLED
144 HZ

One Plus 9 Pro

6000 mAh

Snapdragon 888

AMOLED
144 HZ

Asus ROG Phone 5

5000mAh

Snapdragon 8 Gen 2

Dynamic AMOLED 2 X
120 HZ

S23 Ultra