بهترین بازی‌های اندروید

بهترین بازی های اندروید؛ 11 بازی محبوب اندرویدی که حتما باید بازی کنید!

بازی‌های اندروید مدتی است که بخش بزرگی از صنعت بازی‌های دنیا را تشکیل می‌دهند. همانطور که دستگاه‌های اندرویدی قدرتمندتر و پیشرفته‌تر می‌شوند، بسیاری از توسعه‌دهندگان درحال ساخت بازی‌های جدید و هیجان‌انگیز برای گوشی‌های هوشمند اندرویدی هستند.

بهترین بازی‌های اندروید فقط برای وقت گذرانی در رفت‌وآمدهای طولانی یا زمانی که در فروشگاه در صف ایستاده‌اید، طراحی نشده‌اند، بلکه فرصت‌های خارق‌العاده‌ای برای ورود به دنیای دیجیتالی هستند. در گوگل‌پلی صدها هزار بازی موجود است که پیدا کردن بهترین بازی های جدید موبایل را برای شما به یک چالش تبدیل می‌کند. به همین دلیل در این مقاله بهترین بازی‌های اندرویدی را برای شما انتخاب کرده‌ایم. با داریا همراه باشید تا با مجموعه‌ای از محبوب‌ترین بازی‌های اندروید درتمام ژانرها از جمله فکری، اکشن، ورزشی، معمایی یا استراتژیک در تمام تاریخ آشنا شوید.

بهترین بازی های اندروید 2022 کدام‌ها هستند؟

با توجه به تنوع بسیار زیاد بازی‌های اندروید، محدودیت حافظه‌ی داخلی گوشی‌ها هوشمند و حجم بالای بازی‌های جذاب اندرویدی، انتخاب بهترین بازی‌های اندروید 2022 بسیار سخت و زمان‌گیر خواهد بود. در این 11 بازی از بهترین بازی‌های اندروید 2022 با توجه به نظر کاربران و تست‌های داریا، معرفی شده است که می‌توانید با خیال راحت آن‌ها را دانلود و بازی کنید.

آیا گوشی‌های میان‌رده‌ی اندرویدی می‌توانند بهترین بازی های اندروید را اجرا کنند؟

این‌روزها تمام بازی‌های موبایل دارای قابلیت‌هایی زیادی از جمله سازگاری با انواع گوشی‌ها هستند. پس می‌توان گفت حتی اگر با گرافیک ترین بازی های اندروید را نیز دانلود کنید، تنظیمات گرافیکی Low و Medium نیز، با همان تجربه‌ی اصلی بازی برای شما در نظر گرفته شده است. اکثر پردازنده‌های میان‌رده قابلیت اجرای این بازی‌ها را دارند اما برای اطلاع بیشتر در خصوص بهترین گوشی‌های میان‌رده‌ی اندرویدی، با مقاله‌های دیگر داریا همراه باشید.

پرطرفدارترین بازی های اندروید کدام‌ها هستند؟

بازی های اندروید انلاین همواره بیشترین جذابیت را برای کاربران دارند و در لیستی که در ادامه آمده، بهترین بازی های اندروید آنلاین به شما معرفی شده است که می‌توانید با دوستان خود بازی کنید و از آن‌ها لذت ببرید.

لیست بهترین بازی های اندروید ۲۰۲۳

در این مقاله 11 بازی اندروید از شوترهای اول شخص فوق‌العاده گرفته تا مدیریت مزرعه و شهرها، پازل‌های شیطانی تا ماجراجویی‌های هیجان‌انگیز، یافت خواهند شد. برخی از این بهترین بازی‌های اندروید رایگان هستند و برخی دیگر نیازمند اکانت و پرداخت هزینه هستند اما با توجه به تجربه‌ و نظر کاربران در سراسر دنیا، با وجود هزینه، بهترین بازی‌های جهان نام گرفته‌اند.

 

11- بازی اندروید Asphalt 9: Legends and Asphalt Xtreme

یک بازی مسابقه‌ای اتومبیل‌رانی قطعا می‌تواند در تایم‌های بیکاری مارا ساعت‌ها سرگرم کند، آسفالت 9 بدون شک بهترین بازی اندرویدی در این سبک است. آسفالت 9 جدیدترین بازی مسابقه‌ای از Gameloft و در فرنچایز محبوب Asphalt است. از مزیت‌های این بازی گرافیک فوق‌العاده و قابل تنظیم برای گوشی‌های هوشمند با مشخصات مختلف، از پرچم‌دار تا میان‌رده است. این بازی محبوب شامل بیش از 800 رویداد ثابت، رویدادهای هفتگی و ماهانه، و امکان بازی آنلاین است. همچنین از ویژگی‌های دیگر این بازی می‌توان به 50 مسیر برای مسابقه، 50 ماشین جدید برای باز کردن و ارتقاهای مختلف برای ماشین‌ها است.

قیمت: رایگان

 

10- بازی اندروید FIFA Soccer

این بازی اندروید که یکی از جدیدترین بازی‌های فیفا است می‌تواند یکی از بهترین بازی‌های اندروید ۲۰۲۳ و محبوب‌ترین بازی ورزشی در پلتفرم اندروید نام‌گذاری شود. این بازی از بیش از 550 تیم واقعی و 15000 ستاره‌ی معروف فوتبال تشکیل شده است که شامل ستارگان گذشته و حال فوتبال دنیا می‌شود. این بازی همچنین یکی با گرافیک‌ترین بازی‌های اندروید و ساخت شرکت EA است. نمی‌توان از FIFA Soccer انتظار یک بازی فوق‌العاده را داشت، اما بدون شک بسیار بالاتر از حد متوسط است. به‌علاوه، با مواردی مانند به‌روزرسانی لیست بازیکنان و تیم‌ها آپدیت‌های سالانه دریافت می‌کند. حال این بازی با فصل جدید 23 اینجاست! این به‌روزرسانی شامل بازیکنان، کیت‌ها، باشگاه‌ها و لیگ‌های به‌روزرسانی شده است تا فصل فوتبال 22/23 دنیای واقعی را منعکس کند.

قیمت: رایگان

 

9- بازی اندروید GTA ( Grand Theft Auto: Series )

با وجود قدیمی بودن این بازی همواره برای کاربران از بهترین بازی‌های اندروید رایگان بوده است. بازی جی‌تی‌ای یک بازی ویدئویی اکشن ماجراجویی است که هر سری از این بازی در یک ایالت خیالی اتفاق می‌افتد. بازی از دید سوم شخص انجام می‌شود و در این دنیا می‌توان پیاده یا با وسایل نقلیه مسافت‌ها را پیمود. شخصیت اصلی این بازی CJ نام دارد و پلیر کنترل زندگی و ماموریت‌های آن را به عهده می‌گیرد. این بازی همچنین دارای قابلیت‌های آسیب دیدگی، هندلینگ واقعی خودرو و جلوه‌های آب‌و‌هوایی پویا است. در GTA صدها فعالیت برای انجام دادن وجود دارد، مانند بازی بسکتبال، رانندگی و درگیر شدن با گروه‌های رقیب. ماموریت‌های این بازی شامل اهدافی است که بازیکن باید برای پیشرفت در خط داستانی انجام دهد. این ماموریت‌ها عمدتاً در مکان‌های خاص یا به صورت تصادفی پس از انجام برخی اقدامات انجام می‌شوند. تکمیل ماموریت‌ها می‌تواند قفل مناطق جدید، سلاح‌ها، وسایل نقلیه و جوایز دیگر را باز کند. همچنین بازیکنان می‌توانند ملک، بیزینس و گاراژ خریداری کنند که برای بازیکن یک منبع درآمد ایجاد می‌کند تا آن را برای وسایل نقلیه، لباس یا ارتقاء شخصیت خود خرج کند.

این بازی در چهار سری زیر برای اندروید منتشر شد.

1-        GTA 3

2-        GTA San Andreas

3-        GTA Chinatown Wars

4-        GTA Liberty City Stories

قیمت: رایگان

 

8- بازی اندروید Apex Legends Mobile

Apex Legends Mobile  یک نسخه‌ی مختصر و بهینه شده از بازی اصلی است – به این معنی که شما همچنان قسمت اصلی بازی را تجربه می‌کنید. می‌توانید از میان قهرمانان، شخصیت مورد علاقه‌ی خود را که هر کدام دارای قدرت‌های منحصر به فردی هستند نیز، انتخاب کنید. در بازی ایپکس قبل از اینکه زون به آرامی کوچک شود و بازیکنان را مجبور به ورود به منطقه‌ی زون کند، به داخل نقشه می‌افتید و غنیمت‌هایی را در اطراف نقشه پیدا کرده و با استفاده از آن‌ها خود را مجهز و در برابر سایر بازیکنان از خود دفاع می‌کنید. در نهایت بازیکن یا تیمی که باقی بماند قهرمان خواهد شد. همچنین حالت‌های Team Deathmatch، سه دربرابر سه و Quick Battle که نسخه سریع‌تری از بتل رویال است، نیز برای کسب تجربه‌های جدیدتر در بازی وجود دارد.

قیمت: رایگان

 

7- بازی اندروید Genshin Impact

استودیو میهویو، بعد از انتشار بازی زلدا برای پر کردن جای خالی این نوع بازی در پلتفرم‌هایی مثل اندروید، سرانجام در سال 2020 این بازی را در سبک ماجراجویی برای پلتفرم‌های مختلف از جمله اندروید منتشر کرد.

بازی گنشین ایمپکت درباره‌ی خواهر و برادری است که یکی از آن‌ها گروگان گرفته شده و وظیفه‌ی شخصیت دیگر بازی، نجات شخص گروگان گرفته شده است. در این بازی می‌توانید شخصیت‌های مختلفی را برای مبارزه در کنار خود احضار کنید و خود نیز به جای یکی از دو شخصیت اصلی، بازی کنید. این بازی این قابلیت را برای شما فراهم می‌کند تا پیشرفت خود را در هر پلتفرمی ذخیره کنید، این به این معنی است که شما می‌توانید در رایانه شخصی خود بازی کنید و سپس بازی را در گوشی خود باز کنید و پیشرفت شما ثابت می‌ماند. گرافیک این بازی فوق‌العاده است اما این گرافیک بالا باعث می‌شود که این بازی در اندروید مناسب هرگوشی نباشد و فقط می‌توانید با گوشی‌های پرچم‌دار آن را بازی کنید.

قیمت: رایگان

 

6- بازی اندروید Stardew Valley

با توجه به استقبال زیاد از نسخه‌های PC و کنسول بازی Stardew Valley، این بازی در سال 2019 بر روی پلتفرم اندروید نیز منتشر شد. پیش از این بازی، بازار بازی‌های اندروید با بازی‌های کشاورزی که محتوای خوبی نداشتند و برای پول درآوردن از بازیکنان طراحی شده بودند، اشباع شده بود. در این بازی شما به عنوان یک بازیکن جوان بازی می‌کنید که وظیفه دارد مزرعه‌ی پدربزرگ خود را با پرورش محصولات کشاورزی و مراقبت از دام بازسازی کند. همچنین فرصت‌های اکتشافی فراوانی نیز در این بازی وجود دارد، برای مثال می‌توانید سواحل و سیاه‌چال‌ها را جستجو کنید. حتی اگر جذابیت‌های بیشتری نیاز داشتید، Stardew Valley مملو از شهرنشینان جالبی است که باید هر کدام را با مهارت‌های خود به دست آورید، این بازی هرگز خسته‌کننده نخواهد شد و همین موضوع، سبب شده تا  این بازی در سبک مزرعه‌داری، یکی از بهترین بازی‌های اندروید شناخته شود.

قیمت: 4.99 دلار

 

5- بازی اندروید Among Us

اگر با بازی‌های Werewolf یا مافیا آشنا هستید، پس احتمالا با گیم پلی Among Us نیز آشنا باشید. در حالی که این بازی پس از انتشار مورد توجه زیادی قرار نگرفت، زمانی که برخی از پلیرهای معروف، ویدئوهای خود را حین انجام این بازی پخش کردند، این بازی بسیار جلب توجه کرد. با وجود اینکه بازی امانگ آس به صورت آنلاین برای اندروید در ایران قابل دسترسی نیست، اما می‌توانید با دوستان خود به صورت لوکال بازی کنید. در این بازی هر بازیکن یکی از این دو نقش خدمه یا فریبکار را بر عهده می‌گیرد. اکثر پلیرها در بازی خدمه هستند و تعداد کمی از آنها نیز فریبکار هستند. خدمه برای تکمیل وظایف محول شده در بازی کار می‌کنند و در عین حال افراد مشکوک را شناسایی کرده و برای خروج آن‌ها رای می‌دهند، در همین حال فریبکاران در پی کشتن خدمه هستند.

قیمت: رایگان

4- بازی اندروید Dead Cells

اگر به دنبال بازی جدید اندرویدی هستید، این بازی مهیج از جدیدترین بازی‌های منتشر شده برای پلتفرم اندروید است. Dead Cells یک بازی اکشن است که در آن شما باید در نبردهای هیجان انگیز دوبعدی با مجموعه‌ای عظیم از سلاح‌ها و مهارت‌ها در برابر اربابان بی‌رحم و عوامل آن‌ها دفاع کنید. خود را در آزمایش‌های شکست خورده‌ی کیمیاگری به چالش بکشید یا قلعه‌ی همیشه در حال تغییر را  برای کشف سرنخ هایی از تمام اسرار جزیره‌ی شوم، جستجو کنید. شما باید رفتار دشمنان را برای زنده ماندن بیاموزید یا خیلی سریع آماده باشید تا در زندان بمانید. با هر مرگ، سطوح جدیدی را باز کنید و بسته به سطح فعلی شخصیت و سبک بازی، راه خود را انتخاب کنید. هرچند شما فقط می‌توانید تصمیم بگیرید که آیا می‌خواهید منطقه‌های مخفی و قفل‌های مخفی را کاوش کنید یا به سرعت تا انتها بدوید و همه چیز را در مسیر خود جارو کنید. این بازی جذاب اندرویدی از فریم‌های بالا و پایدار پشتیبانی می‌کند در نتیجه تجربه‌ای روان و جذاب را برای کاربر ایجاد می‌کند.

قیمت: ۸.۹۹ دلار

 

3- بازی اندروید Minecraft

بازی ماینکرافت نیازی به معرفی ندارد، زمانی که این بازی برای اولین بار در سال 2011 منتشر شد، سروصدای زیادی ایجاد کرد. گرافیک ساده‌ی بازی باعث شد تا به خوبی در دستگاه‌های اندرویدی اوایل دهه‌ی 2010 نیز اجرا شود. این بازی به شما امکان می‌دهد دنیایی از غارها، آب‌ها و زیست‌بوم‌های مختلف را کشف، انواع مختلفی از مواد را استخراج و از آن‌ها برای ساخت سازه‌ها‌ی مختلف استفاده کنید. شما همچنین باید از خود در برابر موجودات مختلفی که در این دنیا زندگی می‌کنند و همچنین سایر بازیکنان، دفاع کنید.

قیمت: 7.49 دلار

 

2- بازی اندروید  Call of Duty Mobile

بیش از یک دهه است که کال اف دیوتی یکی از پیشروترین بازی‌های تیراندازی اول شخص بر روی دستگاه‌های کنسول و رایانه‌های شخصی بوده است. اکتیویژن با انتشار کال اف دیوتی موبایل در اکتبر 2019 تلاش کرد تا وارد بازار بازی‌های اندروید شود. اگر علاقه‌مند به بازی آنلاین در کنار دوستان خود هستید این بازی مناسب شما است هم‌چنین این بازی اندرویدی حالت‌های بتل رویال و تیم‌دث‌مچ را نیز برای کاربران فراهم کرده است. کال اف دیوتی موبایل گرافیک بسیار راضی‌کننده و تنظیمات قابل انطباق با گوشی‌های پرچم‌دار تا پایین‌رده را به کاربران ارائه می‌دهد.

قیمت: رایگان

 

1- بازی اندروید PUBG Mobile

بازی پابجی از زمان عرضه اولیه خود در جولای 2016 به یک نام شناخته شده تبدیل شده است. این بازی به سبک بتل رویال میلیون‌ها با برای PC دانلود شد. پس از آن استودیوی Lightspeed & Quantum نسخه موبایلی آن را با نام PUBG Mobile در مارس 2018 برای اندروید منتشر کرد.

پیش فرض بازی بسیار ساده است. شما در نقش شخصیتی بازی می‌کنید که در کنار 99 بازیکن دیگر با چتر به جزیره‌ای می‌نشیند. هنگامی که فرود آمدید، باید منطقه را برای یافتن سلاح، زره و مهمات جست‌وجو کنید و در عین حال هر بازیکن دیگری را که از مسیر شما عبور می‌کند حذف کنید. هدف همه‌ی بازیکنان یکسان است: آخرین فرد زنده‌ی میدان جنگ باشد. این بازی اندروید قطعا یکی از بهترین بازی‌های بتل رویال رایگان اندرویدی است.

داشتن یک گوشی مناسب که بتوان تمامی این بازی ها را با بالاترین کیفیت در آن اجرا کرد نکته مهمی است. گوشی هوشمند باند، با قیمت مناسبی که دارد یک گزینه مناسب برای تمام کسانی است که علاقه مند به بازی های مختلف قابل نصب بر روی اندروید هستند. برای کسب اطلاعات از جدیدترین و بهترین بازی‌های اندروید ۲۰۲۳ با داریامگ همراه باشید.