خدمات پس از فروش داریا همراه پایتخت

شرکت داریا همراه به منظور اطمینان خاطر از استفاده مشتری از خدمات گارانتی و کسب رضایت ایشان، تعهد دارد تا مشتریان را نسبت به حقوق خود در استفاده از گارانتی تلفن همراه آگاهی بخشد. در این راستا به عنوان معدود شرکت­هایی که در این مسیر گام برداشته ­اند، شرایط و مزایای گارانتی خود را تحت “منشور حقوق مشتریان”  تقدیم می ­نماییم.

منشور حقوق مشتریان

  • کلیه خدمات فنی ارائه شده و قطعات تعویض ­شده تا 6 ماه شامل ضمانت می ­باشد.
  • مدت زمان پشتیبانی و تامین قطعات، 5 سال از تاریخ فروش می­باشد.
  • شرکت در قبال دریافت فرم تکمیل شده اظهارات مشتری و دریافت گوشی، موظف به ارائه رسید پذیرش می ­باشد.
  • ارائه فاکتور برای هرگونه ارائه خدمت(دستگاه گارانتی باشد یا نباشد) الزامی است.
  • شرکت و نمایندگی ها موظف به اعلام حدود هزینه قبل از شروع تعمیرات می باشد.
    تبصره: در صورتی که حین تعمیرات عیب جدیدی مشاهده گردد که در هزینه­ ها تاثیر داشته باشد، مراتب حداکثر طی 3 روز کاری، می­باید به مشتری اعلام گردد.
  • حداکثر زمان تعیین تکلیف و پاسخ­دهی اولیه به مشتری حداکثر 3 روز کاری می­باشد.
  • چنانچه زمان انتظار برای تامین قطعه بیشتر از 3 روز شود، شرکت موظف است در صورت دستور مشتری، یک دستگاه به صورت امانی به ایشان ارائه نماید.
  • در طول دوره 18 ماهه گارانتی، چنانچه گوشی پذیرش شود و پس از سپری شدن فرایند کارشناسی فنی، اطمینان حاصل گردد ایراد با تعمیرات قابل رفع نمی­باشد و دستگاه تلفن همراه پذیرش شده مشمول شرایط خارج از گارانتی نباشد، شرکت موظف است، دستگاه مذکور را با دستگاه تلفن همراه آکبند با همان مدل( در صورت وجود ) تعویض نماید.  بدیهی است، در صورت تعویض با دستگاه تلفن همراه مدل بالاتر، مبلغ مابه­ التفاوت می­باید از سوی مشتری پرداخت گردد.”
  • چنانچه نقص یا عیب تلفن همراه در دوره 18 ماهه ضمانت، بعد از 2 بار تعمیر(مرتبه سوم مراجعه) از یک ایراد مشخص همچنان وجود داشته باشد و یا تعمیرات دستگاه ارسالی به شرکت، بیش از 15 روز کاری به طول بیانجامد، شرکت متعهد به جایگزین نمودن با یک دستگاه همسان و آکبند می­باشد.
    تبصره: چنانچه گوشی برای تعویض موجود نباشد، شرکت می­باید پس از دریافت فاکتور رسمی از مشتری وجه آن را عودت نماید و یا با رضایت مشتری با مدل بالاتر و دریافت مابه التفاوت وجه تعویض گردد.
    تبصره: در صورتیکه لوازم جانبی دستگاه تعویضی، توسط مصرف کننده خراب یا مفقود شده باشد با لوازم جانبی دستگاه آکبند معاوضه نمی­گردد.
    تبصره: به ازای هر روز تاخیر(بیش از 15 روز) در شرکت، 4 روز به دوره گارانتی افزوده می­گردد.
  • چنانچه انواعی از دستگاه­ های داریا همراه از سوی شرکت سامسونگ فراخوان شود، شرکت موظف است، طی فراخوان در سایت و روزنامه کثیرالانتشار، مراتب را اعلام نماید.
  • در صورت تعلیق فعالیت شرکت، مدت زمان تعلیق به دوره گارانتی دستگاه­های پذیرش ­شده افزوده می­گردد.
  • در صورتیکه در حین تعمیرات به دستگاه خسارتی وارد گردد، جبران خسارت وارده تا حصول رضایت مشتری به عهده شرکت می­باشد.
  • کلیه شعب و نمایندگی­های شرکت داریا همراه ملزم به رعایت موارد فوق می­باشند.

شرایط ابطال گارانتی

  • نگهداری و استفاده ناصحیح و هرگونه آسیبی که موجب تغییر و خارج ساختن محصول از شکل عادی گردد.
    توجه: چنانچه در طی مدت گارانتی دستگاه با مدل یکسان تعویض شده باشد، زمان انقضای گارانتی تغییر نمی­ یابد ولیکن در صورتیکه تعویض با مدلی متفاوت صورت پذیرد، زمان تعویض گوشی، زمان شروع گارانتی لحاظ می­گردد. به بیان دیگر، مجدداً 18 ماه گارانتی از ابتدا شروع می­شود.
  • هرگونه تماس با مایعات که منجر به نفوذ رطوبت به دستگاه از مسیری که حسگر رطوبت در آن تعبیه شده است.
  • اقدام به سرویس، تعمیر و یا هرگونه تغییر در محصول توسط کارشناسان فنی و تعمیرکارانی غیر از شرکت داریا همراه
    توجه: برای مشاهده فهرست شعب و نمایندگی­های داریا همراه به بخش مربوط در سایت مراجعه نمایید.
  • تغییر یا دستکاری شماره سریال دستگاه (IMEI) در کارت گارانتی و یا در گوشی
  • مشکلات ناشی از خدمات رسانه­ای شرکت­های متفرقه و یا مشکلات ناشی از خدمات دانلود آن­ها و خرابی­ های ناشی از نصب هرگونه نرم افزار که توسط شرکت سامسونگ تایید نشده باشد.
  • روت کردن(ایجاد تغییرات در سیستم عامل دستگاه) سیستم عامل اندروید گوشی
  • انقضای تاریخ گارانتی به منزله ابطال گارانتی می­باشد. شایان ذکر است، مدت ضمانت، از تاریخ خرید دستگاه و یا فعالسازی آن در شبکه همتا (هر کدام که متاخر باشد) به مدت 18 ماه می­باشد.