سامانه رسیدگی به شکایات داریا همراه

مشتری گرامی

شما می توانید شکایت خود را از طریق روش‌های زیر با ما درمیان بگذارید‌‌‌‌‌‌‌ ‌:

  •  مراجعه حضوری به شعب خدمات پس از فروش داریا
  •  تماس با شماره تلفن 62859-021 داخلی100
  • ارسال ایمیل به آدرسinfo@dariahamrah.ir
  •  تکمیل فرم ثبت شکایت

سامانه جامع پاسخگویی به شکایات

با سلام و احترام؛

ضمن خوش آمدگویی به شما مشتری گرامی به آگاهی می رساند امکان ثبت شکایات شما در سامانه رسیدگی به شکایات شرکت داریا همراه فراهم است. شما عزیزان می توانید شکایت خود را در آن ثبت نمائید. این واحد وظیفه پاسخگویی و رسیدگی به شکایات را بر عهده دارد. چنانچه از نحوه ارائه خدمات در هریک از شعب و یا نمایندگی های داریا همراه در سطح کشور، در زمینه های نقض قوانین، کوتاهی یا عدم انجام وظیفه، اطاله رسیدگی، عدم پاسخگویی، یا ضعف در ارائه خدمات، شکایتی داشته و شخصاَ ذینفع آن بوده و از شرکت داریا همراه درخواست رسیدگی دارید می توانید شکایت خود را در این سامانه ثبت نموده تا وفق مقررات به آن رسیدگی شده و پاسخ لازم ارائه گردد.

کاربر محترم توجه نمایید

درج شماره تلفن همراه و کد ملی شاکی  برای احراز هویت، رسیدگی و ارائه پاسخ مناسب ضروری می باشد.