سامانه رسیدگی به شکایات داریا همراه

سامانه جامع پاسخگویی به شکایات

با سلام و احترام؛

ضمن خوش آمدگویی به شما مشتری گرامی به آگاهی می رساند امکان ثبت شکایات شما در سامانه رسیدگی به شکایات شرکت داریا همراه فراهم است. شما عزیزان می توانید شکایت خود را در آن ثبت نمائید. این واحد وظیفه پاسخگویی و رسیدگی به شکایات را بر عهده دارد. چنانچه از نحوه ارائه خدمات در هریک از شعب و یا نمایندگی های داریا همراه در سطح کشور، در زمینه های نقض قوانین، کوتاهی یا عدم انجام وظیفه، اطاله رسیدگی، عدم پاسخگویی، یا ضعف در ارائه خدمات، شکایتی داشته و شخصاَ ذینفع آن بوده و از شرکت داریا همراه درخواست رسیدگی دارید می توانید شکایت خود را در این سامانه ثبت نموده تا وفق مقررات به آن رسیدگی شده و پاسخ لازم ارائه گردد.

کاربر محترم توجه نمایید

درج شماره تلفن همراه و کد ملی شاکی  برای احراز هویت، رسیدگی و ارائه پاسخ مناسب ضروری می باشد در صورت نیاز می توانید در ساعات اداری با شماره قید شده تماس بگیرید ویا به آدرس : خیابان مطهری ، بعد از مفتح ، پلاک 186 شرکت داریا همراه مراجعه فرمایید

تلفن : 62859-021 داخلی  100