با باور و تعهد به ارائه خدمات با کیفیت و ایجاد تجربه­ متمایز در راستای رضایت مشتریان گرامی، شرکت داریا همراه پایتخت در اولین حضور خود در ارزیابی سازمان حمایت از حقوق مصرف­ کننده که تنها مرجع قانونی و ذی­صلاح کشوری در ارزیابی شرکت­های ارائه خدمات گارانتی می­باشد، موفق گردید رتبه نخست بین شرکت­های ارائه دهنده خدمات پس از فروش را کسب نماید.

این مهم، بی­شک بدون باور و تعهد تک تک افراد مجموعه داریا همراه به اهداف و ارزش­های بنیادین شرکت که همانا رضایت و خشنودی مشتریان در دریافت خدمات پس از فروش می­باشد، محقق نمی ­گردید.

این شروع فرخنده را به فال نیک گرفته و با انرژی و همدلی بیشتر در راستای ارائه خدمات مطلوب­تر و در شان هموطنان عزیز، بیش از پیش تلاش خواهیم نمود.