با باور و تعهد به ارائه خدمات با کیفیت و ایجاد تجربه متمایز در راستای رضایت مشتریان گرامی، شرکت داریا همراه پایتخت در اولین حضور خود در ارزیابی سازمان حمایت از حقوق مصرف کننده که تنها مرجع قانونی و ذیصلاح کشوری در ارزیابی شرکتهای ارائه خدمات گارانتی میباشد، موفق گردید رتبه نخست بین شرکتهای ارائه دهنده خدمات پس از فروش را کسب نماید.
این مهم، بیشک بدون باور و تعهد تک تک افراد مجموعه داریا همراه به اهداف و ارزشهای بنیادین شرکت که همانا رضایت و خشنودی مشتریان در دریافت خدمات پس از فروش میباشد، محقق نمی گردید.
این شروع فرخنده را به فال نیک گرفته و با انرژی و همدلی بیشتر در راستای ارائه خدمات مطلوبتر و در شان هموطنان عزیز، بیش از پیش تلاش خواهیم نمود.
خیلی راضی هستم از شرکت داریا همراه و خیلی خوب هست که در ایران و در تهران است دمتون گرم
باسلام و خسته نباشین خدمت تمام اعضاء و تیم خوب ومتعهد شرکت داریاهمراه
خواستم تشکرکرده باشم بابت خدمات پس از فروش که باعملکرد صحیح وسرعت بالاگوشی فرزندم رودرست کردن
(داریا همراه پایتخت )دست مریزاد👏👏
با سلام و عرض ادب
خواستم تشکر و تقدیر داشته باشم از زحمات پرسنل شرکت داریا همراه پایتخت، مخصوصا مسئول پذیرش مشتری شرکت که یک خانمی بودن که به گرمی و با حوصله به حرفهای بنده گوش کردن (م.م) و تمامی اشکالات گوشی همراه من هم توسط پرسنل قسمت تعمیرات بخوبی و با نهایت دقت حل شد.
با عرض سلام و خسته نباشید
با تشکر از مدیریت و پرسنل زحمت کش و کاردان شرکت داریا همراه
ممنون از خدمات پس از فروش و برخورد خوب اپراتورهای شرکت