خدمات پس از فروش داریا همراه پایتخت
شرکت داریا همراه به منظور اطمینان خاطر از استفاده مشتری از خدمات گارانتی و کسب رضایت ایشان، تعهد دارد تا مشتریان را نسبت به حقوق خود در استفاده از گارانتی تلفن همراه آگاهی بخشد. در این راستا به عنوان معدود شرکتهایی که در این مسیر گام برداشته اند، شرایط و مزایای گارانتی خود را تحت “منشور حقوق مشتریان” تقدیم می نماییم.
منشور حقوق مشتریان
- کلیه خدمات فنی ارائه شده و قطعات تعویض شده تا 6 ماه شامل ضمانت می باشد.
- مدت زمان پشتیبانی و تامین قطعات، 5 سال از تاریخ فروش میباشد.
- شرکت در قبال دریافت فرم تکمیل شده اظهارات مشتری و دریافت گوشی، موظف به ارائه رسید پذیرش می باشد.
- ارائه فاکتور برای هرگونه ارائه خدمت(دستگاه گارانتی باشد یا نباشد) الزامی است.
- شرکت و نمایندگی ها موظف به اعلام حدود هزینه قبل از شروع تعمیرات می باشد.
تبصره: در صورتی که حین تعمیرات عیب جدیدی مشاهده گردد که در هزینه ها تاثیر داشته باشد، مراتب حداکثر طی 3 روز کاری، میباید به مشتری اعلام گردد. - حداکثر زمان تعیین تکلیف و پاسخدهی اولیه به مشتری حداکثر 3 روز کاری میباشد.
- چنانچه زمان انتظار برای تامین قطعه بیشتر از 3 روز شود، شرکت موظف است در صورت دستور مشتری، یک دستگاه به صورت امانی به ایشان ارائه نماید.
- چنانچه گوشی خریداری شده دارای ایراد ذاتی باشد و در 3 ماهه اول از زمان شروع ضمانت به شرکت تحویل گردد، بعد از سپری شدن فرایند کارشناسی و تایید مراتب از سوی کارشناس فنی، ایراد دستگاه قابل رفع نباشد، شرکت موظف است دستگاه را تعویض نماید. لازم به ذکر است حداقل زمان فرایند کارشناسی 3 روز کاری میباشد.
- چنانچه نقص یا عیب تلفن همراه در دوره 18 ماهه ضمانت، بعد از 2 بار تعمیر(مرتبه سوم مراجعه) از یک ایراد مشخص همچنان وجود داشته باشد و یا تعمیرات دستگاه ارسالی به شرکت، بیش از 15 روز کاری به طول بیانجامد، شرکت متعهد به جایگزین نمودن با یک دستگاه همسان و آکبند میباشد.
تبصره: چنانچه گوشی برای تعویض موجود نباشد، شرکت میباید پس از دریافت فاکتور رسمی از مشتری وجه آن را عودت نماید و یا با رضایت مشتری با مدل بالاتر و دریافت مابه التفاوت وجه تعویض گردد.
تبصره: در صورتیکه لوازم جانبی دستگاه تعویضی، توسط مصرف کننده خراب یا مفقود شده باشد با لوازم جانبی دستگاه آکبند معاوضه نمیگردد.
تبصره: به ازای هر روز تاخیر(بیش از 15 روز) در شرکت، 4 روز به دوره گارانتی افزوده میگردد. - چنانچه انواعی از دستگاه های داریا همراه از سوی شرکت سامسونگ فراخوان شود، شرکت موظف است، طی فراخوان در سایت و روزنامه کثیرالانتشار، مراتب را اعلام نماید.
- در صورت تعلیق فعالیت شرکت، مدت زمان تعلیق به دوره گارانتی دستگاههای پذیرش شده افزوده میگردد.
- در صورتیکه در حین تعمیرات به دستگاه خسارتی وارد گردد، جبران خسارت وارده تا حصول رضایت مشتری به عهده شرکت میباشد.
- کلیه شعب و نمایندگیهای شرکت داریا همراه ملزم به رعایت موارد فوق میباشند.
شرایط ابطال گارانتی
- نگهداری و استفاده ناصحیح و هرگونه آسیبی که موجب تغییر و خارج ساختن محصول از شکل عادی گردد.
توجه: چنانچه در طی مدت گارانتی دستگاه با مدل یکسان تعویض شده باشد، زمان انقضای گارانتی تغییر نمی یابد ولیکن در صورتیکه تعویض با مدلی متفاوت صورت پذیرد، زمان تعویض گوشی، زمان شروع گارانتی لحاظ میگردد. به بیان دیگر، مجدداً 18 ماه گارانتی از ابتدا شروع میشود. - هرگونه تماس با مایعات که منجر به نفوذ رطوبت به دستگاه از مسیری که حسگر رطوبت در آن تعبیه شده است.
- اقدام به سرویس، تعمیر و یا هرگونه تغییر در محصول توسط کارشناسان فنی و تعمیرکارانی غیر از شرکت داریا همراه
توجه: برای مشاهده فهرست شعب و نمایندگیهای داریا همراه به بخش مربوط در سایت مراجعه نمایید. - تغییر یا دستکاری شماره سریال دستگاه (IMEI) در کارت گارانتی و یا در گوشی
- مشکلات ناشی از خدمات رسانهای شرکتهای متفرقه و یا مشکلات ناشی از خدمات دانلود آنها و خرابی های ناشی از نصب هرگونه نرم افزار که توسط شرکت سامسونگ تایید نشده باشد.
- روت کردن(ایجاد تغییرات در سیستم عامل دستگاه) سیستم عامل اندروید گوشی
- انقضای تاریخ گارانتی به منزله ابطال گارانتی میباشد. شایان ذکر است، مدت ضمانت، از تاریخ خرید دستگاه و یا فعالسازی آن در شبکه همتا (هر کدام که متاخر باشد) به مدت 18 ماه میباشد.