احتراما به استحضار می رساند شرکت داریا همراه پیاتخت در راستای ارتقا کیفیت خدمات ارائه شده، نظرخواهی از مشتریان را همواره در دستور کار خود قرار داده و اعتقاد راسخ دارد که نظر شما می تواند نقش مهمی را در بهبود فرآیند خدمات پس از فروش ایفا نماید. لذا خواهشمند است با پاسخ گویی دقیق به سوالات ذیل، ما را در رسیدن به اهداف کیفی یاری نمایید

لطفا نوع خدمات دریافتی خود را مشخص کنید


1. کیفیت خدمات ارائه شده



2. نحوه پذیرش



3. نحوه اصلاح و پذیرش موارد



4. نحوه ارتباط و همکاری



5. مدت زمان انجام خدمات



6. کیفیت خدمات در مقایسه با رقبا



7. کیفیت اطلاعات فنی پیرو خدمات ارائه شده




8. میزان رضایت کلی از خدمات دریافتی