دیگر روش های ثبت شکایت در داریا همراه پایتخت:

  • تماس با شماره تلفن 62859-021 داخلی ۱۰4
  • ارسال متن شکایت با موضوع شکایت به  ایمیل s@dariahamrah.ir
  • ارسال متن شکایت به صورت پیامک به سامانه پیامکی 2162859
  • مراجعه حضوری به خدمات پس از فروش مرکزی واقع در تهران خیابان جمهوری بازار چارسو طبقه زیر همکف شماره A50  و دریافت و تکمیل فرم شکایت و تحویل به مسئول خدمات پس از فروش شرکت داریا همراه

مراحل رسیدگی

بعد از دریافت شکایت از یکی از روش های فوق، متن شکایت برای رسیدگی به مدیریت بخش خدمات پس از فروش جهت بررسی ارائه می گردد. سپس با مشتری تماس گرفته، در صورت نیاز توضیحات احتمالی بیشتر از ایشان دریافت می شود. روند رسیدگی به شکایات حدود ۲ روز کاری می باشد.